Grupul Carrefour lansează în România programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine”, susţinând astfel obiectivul său de a deveni lider mondial în tranziția alimentară pentru toţi. În România, Carrefour dezvoltă „Act for Food” prin patru arii: produse BIO, Mărci proprii, Filierele Calității și Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști.
Într-o perioadă în care siguranța alimentară, originea produsului și relațiile cu sectorul agricol au devenit toate probleme esențiale, Carrefour a lansat o serie de inițiative pentru a-și transforma modelul de business la nivel mondial, astfel încât să poată aborda aceste noi provocări alimentare și să satisfacă noile așteptări ale consumatorilor.
Începând din septembrie, programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine” va fi lansat în toate ţările grupului Carrefour și va promova o serie de arii, respectând următoarele principii strategice: calitate alimentară (varietate mare a produselor sănătoase și a celor bio), prețuri accesibile (raport corect calitate – preț), omnicanalitate, (disponibilitate a produselor în toate formatele de retail, inclusiv în mediul online) și angajamentul Carrefour pentru dezvoltare durabilă.
Pentru a răspunde acestei provocări majore, Carrefour inițiază patru acțiuni concrete în România:
• BIO, unde peste 1.000 de produse bio vor fi puse la dispoziția clienților la prețuri accesibile;
• Filierele Calității, prin care este atent monitorizată calitatea produselor, de la faza de producție sau creștere și până când acestea ajung la raft;
• Mărci proprii, unde se vor regăsi peste 3.000 de produse marca proprie la cel mai bun raport calitate – preț;
• Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prin care este susținută dezvoltarea producătorilor locali, precum și promisiunea de a oferi consumatorilor legume proaspete, de calitate, 100% românești.
Odată cu lansarea platformei „Act for Food”, și sloganul de brand al companiei evoluează în „Carrefour. Cu toții merităm ce e mai bun”, care ilustrează filosofia noului program de tranziție alimentară.
„Încă de la începutul acestui an, Grupul Carrefour și-a stabilit un obiectiv strategic, acela de a deveni lider mondial în tranziția alimentară pentru toți, oferind clienților săi, în fiecare zi și oriunde aceștia s-ar afla, produse de calitate și de încredere la un preț corect. Acest angajament pe care Carrefour și-l ia față de clienții săi este unul firesc, în contextul în care consumatorii nu au fost niciodată atât de preocupați ca până acum de ceea ce mănâncă, de calitatea și transparența procesului alimentar, precum și de lupta împotriva risipei alimentelor. Grija pentru colaboratorii şi clienții noștri, cât şi pentru comunitățile în care activăm este o preocupare constantă pentru Carrefour și parte din ADN-ul companiei”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, IT şi Digitalizare Carrefour România.
„Calitatea produselor alimentare reprezintă unul dintre elementele centrale ale strategiei noastre. De aceea, inițiativele noului program Act for Food sunt dezvoltate în concordanță cu planul de transformare „Carrefour 2022“, o dovadă concretă a angajamentului nostru de a oferi clienților alimente de calitate, care să fie de încredere, accesibile peste tot și la un preț rezonabil. Iar, pentru toate acestea, încercăm să îmbunătățim permanent serviciile universului Carrefour, astfel încât să garantăm consumatorilor români, în orice moment și în orice loc s-ar afla, cea mai bună ofertă alimentară, și să ne consolidăm relația cu toți colaboratorii și producătorii locali”, spune Luminiţa Iacob, Director Comercial Carrefour România.