Lansarea noilor modele iPhone a reprezentat unul dintre cele mai așteptate momente IT&C din a doua jumătate a anului 2018. Tellur, singurul brand 100% românesc de pe piața de accesorii telecom și entertainment, prezent în România și în afara ei, își extinde oferta cu huse create pe măsura eleganței și a performanței noilor modele de iPhone. Astfel, consumatorii fani iPhone vor avea la dispoziție mai multe posibilități să-și personalizeze și protejeze noile telefoane.
Combinațiile cromatice, materialele premium și tehnologiile folosite vor scoate din anonimat și vor da un plus de personalitate telefonului, mai ales că respectă trendurile și cerințele utilizatorilor în materie de huse.
În anii trecuți, cele mai cerute huse au fost cele din silicon transparent, însă obiceiul s-a schimbat, iar cererea este în creștere pentru cele Liquid Silicone, create dintr-un material soft, mat și moale, care se aliniază la paleta de culori a modelelor iPhone. Altă tehnologie căutată este Heat Dissipation, tehnologie ce permite disiparea căldurii emanate de procesorul telefonului în timpul folosirii îndelungate.
În continuare sunt apreciate husele și carcasele rezistente la zgârieturi, cu imprimeuri colorate pe sticlă securizată. Tellur este pregătit să ofere utilizatorilor huse atrăgătoare, bine gândite și sigure, motiv pentru care parte dintre husele compatibile cu noile modele de iPhone lansate, XR, XS și XS MAX, sunt fabricate din combinații de fibră carbonica și piele sintetică. Noile modele vor intra în stocul partenerilor începând cu luna octombrie.
“Odată cu lansarea unui nou model de telefon, cererea pentru accesoriile compatibile crește, chiar puțin mai accelerat. De la începutul anului până în prezent, am lansat în piață cu 34% mai multe accesorii dedicate iPhone față de aceeași perioadă a anului 2017, dintre care peste 50% sunt huse. Vedeta cerințelor din 2017 a fost husa de tip back cover pentru iPhone 8. Anul acesta consumatorii s-au orientat mai mult spre huse colorate, vizibile, pe care să le poată asorta cu ținutele lor. Cu toate că puterea de cumpărare aparține unei audiențe de 35+, cererea de huse este susținută de segmentul 12 – 23 ani.“ a declarat George Barbu, CEO Tellur.