Caută pe site
Publică anunț în ziar
Logo-Curierul-National-Wht Logo-Curierul-National-Blck
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: In 2021 peste 4 milioane roboti vor lucra cot la cot cu oamenii
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
IT

In 2021 peste 4 milioane roboti vor lucra cot la cot cu oamenii

Curierul Național
Autor Curierul Național Publicat 25 septembrie 2018
Distribuie
Marketing in Direct
Distribuie

Peste doar cativa ani ‚inteligenta artificiala’ va fi un subiect lipsit de senzational, caci binomul om-masina va fi cea mai lucrativa forma de colaborare, intalnita la tot pasul. Astazi, un exemplu de succes pe piata romaneasca este compania UiPath care a dezvoltat alaturi de Google o solutie bazata pe inteligenta artificiala: Contact Center AI poate inlocui sistemul telefonic de preluare si redirectionare a apelurilor clientilor catre operatorii corespunzatori problemelor semnalate.

Artificial Intelligence (AI) inseamna abilitatea unei masini de a efectua functii cognitive pe care, pana mai ieri, le asociam strict mintii umane: perceptia, rationamentul, invatarea, interactivitatea, rezolvarea problemelor si creativitatea. Scopul AI este de a face computerele la fel sau poate chiar mai destepte decat oamenii. Astfel ca deep learning-ul, care se bazeaza pe tehnici de invatare digitala (care imita creierului uman in procesarea datelor si luarea deciziilor), castiga tot mai mult teren, fiind un un must-have si in advertising.

Perfectand constant tehnologia, inteligenta superinteligenta poate contribui la eradicarea bolilor si razboaielor insa putin probabil sa fie capabila sa inteleaga, accepte si exprime emotiile umane. Si de aici factorul de risc existent…Insa un lucru este cert: inteligenta umana a creat-o pe cea artificiala. Dar urmeaza si intrebarea: „Ce fel de inteligenta va crea inteligenta artificiala?” Momentan hai sa ne bucuram de dictonul latin „Carpe diem”… caci nu peste mult timp vom afla raspunsul.

Iulian Ghisoiu, General Manager TargetWeb – Speaker la cea de-a 10a ediție a Conferinței „Marketing in Direct”: „Inteligenta artificiala a devenit parte din viata noastră, a tuturor, fie ca vrem, fie ca nu vrem. Multi dintre noi avem un ‚asistent personal’ în mașină, în telefon sau acasă, iar tendința este de perfecționare a mașinăriilor pentru a ne face viata mai ușoară prin intermediul Inteligentei Artificiale. Pana in 2022 peste 50 % dintre căutările pe mobile la nivel mondial vor fi realizate prin căutare vocala, care este o forma de Inteligenta Artificiala. Deja generațiile tinere folosesc frecvent aceasta tehnologie. Adaptarea business-urilor online pentru aceste schimbări este vitala pentru ca am trecut din epoca mobile-first direct in epoca AI-first.”

Cristian Ignat, Chief Canopyst Canopy – Speaker la cea de-a 10a ediție a Conferinței „Marketing in Direct”: „Cred ca în următorii 2-3 ani orice companie va avea un asistent digital care sa ajute cu task-urile simple, repetitive. Acești asistenți digitali, numiți și roboti software, cresc entuziasmul și productivitatea colegilor deoarece se vor putea concentra pe analiza și interpretarea datelor, strategie, creativitate, relația cu clienții. Imaginează-ți ca de maine muti către acești roboti toate task-urile plictisitoare și care nu aduc valoare unei persoane (deoarece de multe ori e doar copy / paste, mutat date dintr-o parte în alta). Acești roboti pot ajuta în marketing, contabilitate, financiar precum și în alte domenii în care avem task-uri de rutina.”

Raluca Ghilea, CEO & Fondator Perceptum – Speaker la cea de-a 10a editie a Conferintei „Marketing in Direct”: „Marketingul este cea mai eficienta forma de brand empowerment si implica ideea de evolutie continua și adaptare. Brandul nu poate fi smuls din context, iar contextul e intotdeauna al consumatorului. Ce ne spune prezentul? Ca inovatia tehnologica devine parte integranta din stilul nostru de viata. Generația Y, milenialii si generatia Z, post-milenialii, cei pentru care inteligenta artificiala e un partener important in dezvoltarea personala, sunt consumatorii ideali, atata timp cat ii cunosti cu adevarat: au entuziasm, deschidere catre nou, dorinta de a impartasi experiente, apartenenta la comunitate. Pentru ei s-au nascut conceptele de Intelligent Marketing si Marketing Intelligence. Reteta e simpla: ultra tehnologizare + ultra personalizare. Modul de preparare, insa, e extrem de complex si cere ingredientul secret: emotia care genereaza, dincolo de entuziasm, atasamentul fata de brand.”

Alexandru Jijian, SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe – Speaker la cea de-a 10a editie a Conferintei „Marketing in Direct”: „Dupa 15 ani de proiecte digitale, atat cu clienti foarte mari cat si cu start-up-uri, atat in Romania cat si in alte parti ale regiunii, vad acum mai mult ca oricand, mai ales ca suntem inainte de imbarcare pe valul inovativ AI, ca oamenii raman si vor ramane mult timp, esentiali in strategia noastra de a oferi servicii customer-centric, omni-channel. Cheia succesului este in a mentine echilibrul intre viziune, strategie si agilitate in executie… intr-o piata care afla ca vrea ceva nou aproape in fiecare zi.”

Ioana Frincu, Chief Operations Officer la Under Development Office – Speaker la cea de-a 10a editie a Conferintei „Marketing in Direct”: „Lucrand inca din facultate in domeniul Big Data si Machine Learning in cadrul a 2 companii am vazut o trecere naturala catre Blockchain, lucru care a dus la urmatorul nivel dragostea pe care o am pentru date si felul in care acestea evolueaza. Cred ca asa am gasit si cel mai bun loc in care sa evoluez si sa ajut companii sa isi construiasca concepte si solutii folosind informatiile pe care le au, impreuna cu tehnologii inovative.”

Conferinta „Marketing in Direct”, ajunsa la editia a 10a, dezbate tema “Inteligenta Artificiala in Marketing” pe 27 Sept, la Clubul Diplomatic Bucuresti, prin vocile specialistilor: Alexandru Jijian (SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe), Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Doina Vilceanu (Business Development Manager Content Speed), Dragos Smeu (General Manager si Trainer Mavericks), Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant Napoleon.Digital), Ioana Frincu (Chief Operations Officer Under Development Office), Iulian Ghisoiu (General Manager TargetWeb), Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum), Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb si CozoApp), Mihai Vinatoru (Managing Partner & Head of SEO @ DWF). Moderator este jurnalistul si trainerul Luana Ibacka. Iar invitatii speciali ai cocktail-ului, care inchide editia, sunt cantareata Jezebel si pianistul Alexandru Burca.

Curierul Național 25 septembrie 2018
Distribuie articolul
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Mihai Fifor: Am demonstrat că ţara noastră este un aliat solid care îndeplineşte toate cele trei condiţionalităţi NATO referitoare la cash – alocarea de 2% pentru bugetul apărării
Articolul următor Italia continuă să-și înăsprească politica antimigrație
Lăsați un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Ungaria: Viktor Orban amenință cu „deraierea” apropiatului summit european
Extern
Avem creștere economică, dar oamenii sărăcesc. Care este explicația?
Economie Opinii
Bitcoin depășește maximul, pentru prima oară în ultimul an și jumătate
Finanțe și Bănci

RSS Stiri Fotbal

  • Suporterii FC FCSB se laudă că sunt milioane, dar nu s-au strâns nici o mie la meciul cu Oțelul
  • Revoluție la Minerul Ocna Dej! Clujenii au pus pe liber 16 jucători!

Trebuie să citești

IT

Premieră în România: Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) a folosit roboți RPA Tailent pentru a evalua cererile de finanțare depuse de IMM-uri

Tailent, o companie românească de tehnologie RPA, a furnizat Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) soluția pentru automatizarea operațiunilor apelului…

4 minute
IT

Amenințări în creștere: 411.000 de fișiere rău intenționate depistate zilnic, în 2023

Sistemele de detectare Kaspersky au descoperit, în medie, 411.000 de fișiere rău intenționate în fiecare zi, o creștere de aproape…

5 minute
IT

Ce au căutat românii pe Internet în 2023?

În 2023, românii care au navigat pe Internet au realizat căutări variate de cuvinte cheie, de la vreme la tehnologie…

4 minute
Fiscalitate

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii, după modificările Codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”

Informația că Pilonul II a devenit opțional până în 2028, pentru IT-iști, conform Legii 296/2023, a creat mari confuzii în…

5 minute
Logo-Curierul-National-Icon Logo-Curierul-National-Icon-Blck
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Fonduri Europene
  • Redacția

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

TEMATICE

  • Cultură și Educație
  • Eveniment
  • Opinii
  • Sănătate
  • Caricatură

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?