Crearea de conținut este una dintre strategiile dominante în domeniul marketingului digital și este folosită în foarte multe companii și agenții de marketing pentru a atrage clienți. Acest lucru se datorează în mare parte accesibilității sale (mai ales pentru că oricine poate scrie și publică conținut pe web). Totuși, această strategie este extrem de eficientă doar dacă este construită corect și specialiștii în marketing o pun în practică cu profesionalism.
Fiind una dintre cele mai eficiente metode de creștere a interacțiunii cu publicul, a dezvoltării brandului companiilor și de stimulare a vânzărilor, marketingul de conținut consistent și de înaltă calitate este esențial pentru orice tip de business, mai ales pentru cele din mediul online. Iată ce avantaje îți poate aduce un text bine făcut și de ce este important ca acesta să fie relevant pentru public:
1. Publicul va petrece mai mult timp pe site-ul tău
Conținutul excelent este un atu important deoarece are capacitatea de a crea experiențe pozitive pentru potențialii clienți și de a-i face să fie interesați mai mult de brandul tău. Prin intermediul acestuia, poți foarte ușor să captezi atenția publicului și să îți prezinți brandul.
2. Oamenii vor avea încredere în tine și în brandul tău
Crearea de conținut calitativ te va ajuta să-ți construiești o relație cu publicul tău țintă. În momentul în care oferi informații fără să iei nimic în schimb, atunci este probabil ca acesta să capete încredere în sfaturile și recomandările tale.
În cele din urmă, atunci când conținutul de pe site-ul companiei tale apare la locul potrivit și la momentul potrivit cu publicul potrivit, acesta va îmbunătăți reputația brandului tău considerabil. Cu cât acesta răspunde la nevoile clienților tăi și le oferă informația pe care o caută, cu atât este mai probabil că oamenii să se regăsească și să se asocieze cu compania ta.
3. Conținutul original poate crește și îmbunătăți conversiile
Textul pe care îl postezi pe rețelele de socializare sau pe website-ul companiei tale influențează, în același timp, și conversiile. Scopul acestuia este în general de a-i ajuta pe clienți să achiziționeze lucruri de care au nevoie, care le satisfac dorințele. Astfel, dacă ai un site de prezentare sau un magazin online, este foarte important să ai conținut original, coerent, care să detalieze serviciile și produsele pe care le oferi.
Însă, dacă folosești conținut de blog pentru a atrage trafic, ia în considerare utilizarea mai multor imagini unice decât fotografii de pe site-uri gratuite pentru a putea beneficia de o creștere potenţială de 35% a conversiilor. Un alt lucru important atunci când creezi conținut pentru site-ul tău este să folosești întotdeauna un CTA care să ghideze cititorul cu privire la ceea ce ar trebui să facă în continuare.
4. Conținutul excelent îți poate poziționa compania ca o autoritate în industrie
Crearea de conținut de calitate te va ajuta, de asemenea, să îți construiești autoritatea în mediul online și nu numai. Dacă afacerea ta este stabilită ca un loc credibil de unde oamenii obțin informații, este important și să ocupi o poziție ridicată în motoarele de căutare.
Totodată, clienții tăi vor fi mai înclinați să aibă încredere în compania ta dacă te consideră un expert în industrie. Astfel, conținutul de pe site-ul tău ar trebui să demonstreze expertiză în domeniul de activitate și să ofere răspunsuri valoroase la întrebările publicului.
5. Vei economisi bani
Pe termen lung, în comparație cu reclamele plătite, marketingul video și marketingul tradițional, de conținut, vor fi mereu o varianta bună din punct de vedere al costurilor.
Așadar, marketingul de conținut este important și trebuie să existe în orice companie dacă se dorește o comunicare clară și convingătoare cu publicul, dar și o afacere de succes. Conținutul bine creat, corect gramatical și cu informații relevante este crucial pentru dezvoltarea conexiunilor cu publicul-țintă, pentru a-l conduce către site-ul tău.