Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul în luna februarie 2019
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Economie

Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul în luna februarie 2019

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 3 aprilie 2019
Distribuie
Bani

În luna februarie 2019, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 2,1% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 0,2%, arata datele publicate de Institutul National de Statistica.

Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cu 9,1% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 9,5%.

În perioada 1.I-28.II.2019, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de perioada 1.I-28.II.2018 atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 8,2%, respectiv cu 8,0%.

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2019, comparativ cu luna precedentă, a scăzut pe ansamblu cu 2,1% ca urmare a scăderilor la vânzările de produse nealimentare (-3,3%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (-1,6%) și la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-0,7%). Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2019, comparativ cu luna precedentă a scăzut pe ansamblu cu 0,2%, datorită scăderilor din vânzările de produse nealimentare (-1,3%) și din comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-0,6%). Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au rămas la același nivel.

Februarie 2019 comparativ cu februarie 2018

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2019, comparativ cu luna februarie 2018 a înregistrat o creştere cu 9,1% datorită creşterilor înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+12,7%), vânzările de produse nealimentare (+12,6%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+3,8%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2019, comparativ cu luna februarie 2018 a înregistrat o creştere cu 9,5% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+13,4%), comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+13,2%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+3,3%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în perioada 1.I-28.II.2019, comparativ cu perioada 1.I-28.II.2018 a înregistrat o creştere cu 8,2% datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+11,4%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,4%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,5%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în perioada 1.I-28.II.2019, comparativ cu perioada 1.I-28.II.2018, a înregistrat o creştere cu 8,0% datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+10,9%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,5%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,1%)

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Vot istoric în Chicago: prima femeie de culoare aleasă primar
Articolul următor Tendințele anului 2018 în materie de securitate IT relevate în noua ediție a raportului Microsoft Security Intelligence
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Donald Trump, dat în judecată pentru că a demolat o aripă a Casei Albe ca să construiască o sală de bal
Extern
Evenimente vizuale recomandate de Uniunea Artiștilor Plastici
Cultură și Educație
A treia seară de proteste, în București. Mii de oameni s-au strâns în Piața Victoriei
Actualitate Politic

RSS Știri Financiare

  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta
  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România

Citește și

HR

Rezultatele programului The Circle: 350 de aplicații la nivel european dedicate antreprenorilor și freelancerilor din România, Spania și Italia

5 minute
HR

Nevoia unui job stabil și mai bine plătit împinge candidații să aplice în primul rând la anunțuri din domenii mai rezistente la crize

4 minute
Companii

European Energy se apropie de 1GW de proiecte de energie regenerabilă în România

2 minute
IT

Companiile apelează tot mai mult la soluții bazate pe tehnologie, precum inteligența artificială, roboții sau aplicațiile mobile

5 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?