Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Cristian Ioniţă:„Oricine dorește să-și dezvolte afacerea trebuie să apeleze la publicitate online”
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Actualitate

Cristian Ioniţă:„Oricine dorește să-și dezvolte afacerea trebuie să apeleze la publicitate online”

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 14 octombrie 2020
Distribuie
Cristian Ioniţă
Cristian Ioniţă

Curierul Național a stat de vorbă cu Cristian Alexandru Ioniță, proprietarul agenției Oblyo Digital Agency, pentru a afla cât mai multe din secretele unei agenții SEO de succes.

Ce te-a motivat să începi o carieră în mediul online?

Dorința de a face și altceva, de a-mi demonstra mie însumi că pot reuși într-un mediu în care concurența este din ce în ce mai acerbă.

Ai încercat și alte domenii înainte de a te dedica conceptului Oblyo?

Înainte de Oblyo am lucrat la Loteria România și la Ziarul Național, ca fotoreporter.

Oblyo Digital Agency oferă foarte multe tipuri de servicii. Cum de reușești să obții rezultate pozitive pe atât de multe planuri?

Răspunsul la această întrebare este unul, cred eu, simplu. Când pui pasiune în ceea ce faci, muncești constant, dând dovadă de seriozitate și profesionalism, rezultatele nu pot fi decât pozitive.

Care consideri că sunt punctele forte ale agenției tale?

Dincolo de faptul că oferim o gamă largă de servicii, cred că punctele noastre forte sunt calitatea, profesionalismul, punctualitatea și seriozitatea.

Unde va fi Oblyo Digital Agency în cinci ani? Dar în zece?

Va fi numărul 1, cel puțin asta îmi doresc.

Să spunem că internetul nu s-ar fi inventat niciodată. Te-ai fi îndreptat tot spre publicitate sau ți-ai fi ales o cu totul altă carieră?

M-aș fi îndreptat, poate, spre acel lucru pe care știu să-l fac la fel de bine, fotografia.

- Publicitate -

Ce avantaje au firmele care colaborează cu Oblyo Digital Agency?

Sunt multe avantaje. Printre acestea se numără flexibilitatea, transparența, gama variată de servicii.

Pentru o firmă la început de drum, ce instrumente de promovare online consideri că sunt cele mai potrivite?

Campania de Google Adwords și cea de SEO sunt două dintre cele mai potrivite instrumente de promovare online.

De ce este necesară publicitatea în mediul online?

Publicitatea online este o parte fundamentală dacă dorești să atragi noi clienți și să-ți crești afacerea. În prezent, anunțurile iau multe forme, dar toate au același scop: să promoveze și să vândă eficient produsul sau serviciul. Prin urmare, oricine dorește să-și dezvolte afacerea trebuie numaidecât să apeleze la publicitate online.

Există greșeli de neiertat în publicitatea online?

Sigur că da, ca în orice alt domeniu. Una dintre aceste greșeli este lipsa unei campanii de Google Adwords, deoarece este o modalitate de promovare care nu poate lipsi din strategia de marketing a unei afaceri care se dorește a fi dezvoltată.

Există vreun lucru la care nu ai renunța pentru nimic în lume? (Ne referim strict la lucruri și facem excepție de la orice persoană din viața ta.)

La jocurile pe PC, deoarece așa mă relaxez.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Ipocrizie? Deși spune că Regatul Unit poate trăi și fără un acord comercial cu UE, Boris Johnson consideră totuși „binevenit” un astfel de acord
Articolul următor „Văzduh” – performance muzical pe texte de George Gordon Byron, John M. Hull și Liviu Oros
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Câteva ore la Florenţa
Cultură și Educație
 „Spiderman”, noul kit de phishing care vizează clienții băncilor europene
IT
Google lansează un patch de urgență pentru o vulnerabilitate zero-day din Chrome exploatată activ
IT

RSS Știri Financiare

  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta

Citește și

Actualitate

APAPR lansează o campanie națională de informare privind pensia privată

3 minute
Actualitate

Capitalele europene ale micilor magazine 2026: se cunosc orașele finaliste

4 minute
Actualitate

Oltenii și-au pierdut apetitul pentru afaceri: cele mai puține SRL-uri nou-înființate

5 minute
Actualitate

Românii sunt încă rezervați să revină complet la stilul de viață pre-pandemic, chiar dacă restricțiile anti-COVID-19 s-au ridicat

5 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?