Curierul Național a stat de vorbă cu Cristian Alexandru Ioniță, proprietarul agenției Oblyo Digital Agency, pentru a afla cât mai multe din secretele unei agenții SEO de succes.
Ce te-a motivat să începi o carieră în mediul online?
Dorința de a face și altceva, de a-mi demonstra mie însumi că pot reuși într-un mediu în care concurența este din ce în ce mai acerbă.
Ai încercat și alte domenii înainte de a te dedica conceptului Oblyo?
Înainte de Oblyo am lucrat la Loteria România și la Ziarul Național, ca fotoreporter.
Oblyo Digital Agency oferă foarte multe tipuri de servicii. Cum de reușești să obții rezultate pozitive pe atât de multe planuri?
Răspunsul la această întrebare este unul, cred eu, simplu. Când pui pasiune în ceea ce faci, muncești constant, dând dovadă de seriozitate și profesionalism, rezultatele nu pot fi decât pozitive.
Care consideri că sunt punctele forte ale agenției tale?
Dincolo de faptul că oferim o gamă largă de servicii, cred că punctele noastre forte sunt calitatea, profesionalismul, punctualitatea și seriozitatea.
Unde va fi Oblyo Digital Agency în cinci ani? Dar în zece?
Va fi numărul 1, cel puțin asta îmi doresc.
Să spunem că internetul nu s-ar fi inventat niciodată. Te-ai fi îndreptat tot spre publicitate sau ți-ai fi ales o cu totul altă carieră?
M-aș fi îndreptat, poate, spre acel lucru pe care știu să-l fac la fel de bine, fotografia.
Ce avantaje au firmele care colaborează cu Oblyo Digital Agency?
Sunt multe avantaje. Printre acestea se numără flexibilitatea, transparența, gama variată de servicii.
Pentru o firmă la început de drum, ce instrumente de promovare online consideri că sunt cele mai potrivite?
Campania de Google Adwords și cea de SEO sunt două dintre cele mai potrivite instrumente de promovare online.
De ce este necesară publicitatea în mediul online?
Publicitatea online este o parte fundamentală dacă dorești să atragi noi clienți și să-ți crești afacerea. În prezent, anunțurile iau multe forme, dar toate au același scop: să promoveze și să vândă eficient produsul sau serviciul. Prin urmare, oricine dorește să-și dezvolte afacerea trebuie numaidecât să apeleze la publicitate online.
Există greșeli de neiertat în publicitatea online?
Sigur că da, ca în orice alt domeniu. Una dintre aceste greșeli este lipsa unei campanii de Google Adwords, deoarece este o modalitate de promovare care nu poate lipsi din strategia de marketing a unei afaceri care se dorește a fi dezvoltată.
Există vreun lucru la care nu ai renunța pentru nimic în lume? (Ne referim strict la lucruri și facem excepție de la orice persoană din viața ta.)
La jocurile pe PC, deoarece așa mă relaxez.