Material Talent Center
Dacă conduci, faci parte sau dorești să lansezi un start-up, acest articol este pentru tine și echipa ta. Dar stai, nu se aplică doar start-up-urilor, ci oricărei organizații care activează sau dorește să intre pe piață.
Fie că ești la început de drum, fie că deja ai adăugat câțiva ani de experiență, cu siguranță vei trece sau deja ai trecut printr-un prim proces, cel de atragere de personal, adică celebrul proces de recrutare. Despre acesta s-au scris multe și cu siguranță se vor mai scrie, nu de alta, dar trăim într-o lume atât de dinamică în care zi de zi apar noi schimbări, provocări și cerințe la care trebuie să te adaptezi, nu doar tu ca business, ci și potențialii tăi angajați. Un proces care solicită atenție, energie și deschidere din ambele părți cu scopul de a găsi calea comună, punctul de mijloc, în care cererea întâlnește oferta, iar magia se petrece: procesul de recrutare poate fi bifat și marcat ca fiind finalizat.
Însă, nu acesta poate fi considerat finalul, ci mai degrabă începutul, pentru că odată ce ți-ai procurat resursele umane, numite și talente, poți trece la următorii pași, cei care au în vedere fidelizarea și păstrarea pe o perioadă lungă de timp a noilor recruți. Din păcate, aceste procese nu-s mereu avute în vedere, nu li se alocă timpul și resursele necesare, iar consecințele nu întârzie să apară. Însă sunt și cei care doresc să le aplice, integreze și să investească în ele, dar nu au know-how-ul necesar.
O vorbă spune că ,,în business nu trebuie să le știi pe toate”, însă trebuie să colaborezi cu oamenii care îți pot împărtăși din domeniul lor de activitate, aria de interes sau chiar din serviciile pe care le prestează. În acest mod, tu te poți ocupa de lucrurile la care te pricepi de minune, iar ei te pot ajuta să le compensezi pe cele la care încă cauți răspuns. Dacă te întrebi unde găsești acești oameni sau organizații care să-ți furnizeze răspunsurile, respectiv serviciile de care ai nevoie, avem o recomandare.
Când vine vorba de recrutare, fidelizare și păstrarea angajaților, respectiv de Employer Branding, cunoscut la noi drept brand de angajator, Talent Center International poate să fie furnizorul ideal al acestor servicii, fiind o companie dedicată externalizării proceselor de afaceri. În plus, cel mai nou serviciu al lor are ca obiectiv principal creșterea vizibilității companiei pe canalele de socializare și facilitarea procesului de recrutare.
Pornind de la afirmația lui Jeff Bezos „Brand-ul tău este ceea ce spun alții despre tine când nu ești în cameră”, Talent Center insistă asupra comportamentului candidaților, cei care cercetează acum foarte atent, mai ales în canalele online, atunci când caută un nou loc de muncă, de aceea companiile, mai ales start-up-urile, trebuie să aibă un brand puternic în intern, dar și-n extern.
Talent Center își propune să examineze ce fac organizațiile pentru a rămâne relevante și competitive în această lume cu un ritm atât de rapid, pe baza analizelor anterioare fac strategii folosind instrumente inovatoare și resurse globale pentru a înțelege implicațiile fiecărei alegeri pe care o pot face clienții lor. Se pot implica de la crearea unei strategii personalizate la brandingul companiei, brandul antreprenorial, implicit cel de angajator, strategia de HR sau formarea și coeziunea echipei pe care intenționezi să o ai sau să o îmbunătățești.
Toate aceste servicii sunt furnizate de o echipă de lideri excepționali și orientați spre rezultate, cărora le place să lucreze cu clienții care își doresc să-și crească business-ul.
Echipa Talent Center este formată din experți și antreprenori în domeniul financiar, resurse umane, marketing, achiziții, vânzări, web design și experiență în industria agroalimentară, FMCG, resurse umane, mass-media și industria de vânzare cu amănuntul.
Brandul tău de angajator trebuie să fie conturat, dezvoltat și îmbunătățit zi de zi, trebuie să fie cel pe care angajații îl iau ca reper când evaluează apartenența și satisfacția la locul de muncă, iar posibilii candidați să fie atrași de el, să-și dorească să facă parte și să contribuie la business-ul tău.