Caută pe site
Publică anunț în ziar
Logo-Curierul-National-Wht Logo-Curierul-National-Blck
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Cum cumpără familiile din România – studiu pe clienții eMAG
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Actualitate

Cum cumpără familiile din România – studiu pe clienții eMAG

Curierul Național
Autor Curierul Național Publicat 22 septembrie 2023
Distribuie
Foto: www.freepik.com
Distribuie

  • Bărbații decid în privința cumpărăturilor din categoria electro-IT, auto, băutură și mâncare, iar pentru celelalte produse decizia aparține, în principal, femeilor
  • Familia Căutărescu, o nouă umbrelă de comunicare în care fiecare membru al familiei are propriul stil de a căuta și este erou de sitcom

În contextul în care opt din zece clienți eMAG locuiesc cu un partener, iar jumătate dintre aceștia au și un copil, eMAG a explorat dinamica rolurilor în familie în ce privește cumpărăturile și a lansat o nouă umbrelă de comunicare la nivel regional, în România, Ungaria și Bulgaria. Campania este construită în jurul Familiei Căutărescu, o familie în care fiecare personaj reprezintă o tipologie de consumator și își urmărește propriul interes când vine vorba despre shopping.

Așa au apărut: Bebe #CautatorulChibzuit, Flori #CautatorulOrganizat, Relu #CautatorulMereuInPriza, Anton #CautatorulDeAltceva, Ema #CautatorulDeNou, David #CautatorulSuperSmart.

„Fiecare dintre noi avem nevoi și roluri diferite în familie, iar datele noastre arată că fiecare membru are un comportament specific. La fel stau lucrurile și în Familia Căutărescu, cu ajutorul căreia ne propunem să comunicăm într-un mod simplu și ușor de povestit mai departe despre serviciile și ofertele pe care le punem la dispoziția clienților noștri. Ancorată în sloganul de brand lansat acum mai bine de un an, noua campanie de comunicare portretizează prin intermediul unor situații de viață interpretate cu umor felul în care shoppingul online pătrunde din ce în ce mai mult în obiceiurile de zi cu zi ale familiilor”, a declarat Irina Pencea, General Manager eMAG România.

Familiile își planifică viața cu liste organizate și aleg împreună cărți, muzică și hrană pentru animale

Potrivit unui studiu efectuat în rândul clienților eMAG în perioada 17-29 august 2023, în majoritatea familiilor (65%), bărbații au cel mai mare aport la bugetul familiei, dar cele mai multe decizii de cumpărare sunt luate de femei.

Mai bine de jumătate dintre familii au o abordare bine organizată, cu liste de cumpărături și își planifică produsele pe care doresc să le achiziționeze.

Potrivit studiului eMAG, bărbații au venituri mai mari, însă partenerele sunt cele care preiau responsabilitatea cumpărăturilor obișnuite. Astfel, femeile aleg produsele de curățenie, obiectele de mobilier, articolele vestimentare și accesoriile, dar și produsele de igienă sau produsele dermato-cosmetice. Bărbații însă se implică mai mult în alegerea cumpărăturilor din categoria electro-IT & auto, băutură și mâncare, accesorii și echipamente sportive.

În același timp, studiul arată că bărbații preferă opțiunile mai comode și caută mereu cea mai simplă metodă pentru a achiziționa un produs. Pe de altă parte, femeile sunt atente să aleagă și cel mai bun preț, astfel că urmăresc promoții și oferte.

În Familia Căutărescu, Flori este stâlpul casei, tipul mamei organizate care umblă cu listuțe de cumpărături și este atentă la prețuri și oferte, însă din când în când se răsfață cu câte ceva pentru ea, pe când soțul ei, Relu s-a documentat cu ajutorul review-urilor și știe tot ce mișcă în online.

Copiii sunt cei care știu mereu unde să găsească informații despre produse și stau cu ochii pe noutățile din tehnologie, potrivit studiului eMAG, iar David, băiatul din Familia Căutărescu, este geniul familiei, pasionat de jocuri de construcții, de roboți și știință. Alături de el, Ema, sora lui, este în perioada preadolescenței, deci caută în permanență noutăți și încearcă să obțină ce o interesează de la ceilalți membri ai familiei.

În jurul familiei de bază gravitează bunicul Bebe, care joacă rolul căutătorului chibzuit și atent la economii, însă căruia îi place să pară cool și să țină pasul cu tehnologia. Alături de el, unchiul Anton, bufonul familiei, face cumpărături impulsiv și pare mereu pe punctul de a da lovitura cu idei noi de proiecte și business.

Alături de echipa de marketing eMAG, campania creativă a fost realizată de Jam Session Agency, în colaborare cu ABATOR, FAMILY FILM și regizorul Radu Munteanu.

Curierul Național 22 septembrie 2023
Distribuie articolul
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior „Târgul pâinii”, organizat în cadrul Zilei Satului Românesc
Articolul următor Regizorul japonez Keiichi Hara, unul dintre cei mai influenți creatori de animeuri, vine la Animest.18
Lăsați un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Cafenelele Bucureştilor
Cultură și Educație
Războiul din Ucraina: Kievul anunță că a doborât 10 drone lansate de Rusia inclusiv asupra capitalei
Extern
Consiliul Concurenței își îmbunătățește instrumentele de detectare și sancționare a faptelor anticoncurențiale
Companii

RSS Stiri Fotbal

  • Suporterii FC FCSB se laudă că sunt milioane, dar nu s-au strâns nici o mie la meciul cu Oțelul
  • Revoluție la Minerul Ocna Dej! Clujenii au pus pe liber 16 jucători!

Trebuie să citești

Actualitate

Florin Jianu a fost ales vicepreședinte al organizației europene de IMM-uri, SMEunited

Astăzi, 1 decembrie, la Bruxelles, organizația care reprezintă 23 de milioane de IMM-uri la nivel european, partener social al instituțiilor…

2 minute
Actualitate

Klaus Iohannis, cu ocazia Zilei Naționale: „Fără o coerență guvernamentală, ar fi fost cu mult mai dificil să trecem cu bine prin crizele multiple cu care ne confruntăm”

George Lupu (www.b1tv.ro) Președintele Klaus Iohannis a declarat vineri, în discursul de Ziua Națională, la recepția oferită la Palatul Cotroceni,…

9 minute
Actualitate

Ziua națională și mândria de a fi român

Sondaj de opinie INSCOP Research, la comanda News.ro Conform sondajului de opinie realizat de INSCOP Research la comanda News.ro în…

6 minute
Actualitate

Mesajul premierului Marcel Ciolacu pentru români de Ziua Națională: „Când ceva tinde să ne dezbine, să ne amintim că suntem toți români și că avem un drum comun de parcurs ca națiune”

George Lupu (www.b1tv.ro) Premierul Marcel Ciolacu a transmis vineri un mesaj pentru toți românii, cu ocazia Zilei Naționale. Prim-ministrul îndeamnă…

2 minute
Logo-Curierul-National-Icon Logo-Curierul-National-Icon-Blck
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Fonduri Europene
  • Redacția

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

TEMATICE

  • Cultură și Educație
  • Eveniment
  • Opinii
  • Sănătate
  • Caricatură

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?