Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Cum îi ajută serviciile de tip fintech pe români să își planifice vacanțe mai lungi și să își gestioneze bugetele pentru vacanță
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Turism

Cum îi ajută serviciile de tip fintech pe români să își planifice vacanțe mai lungi și să își gestioneze bugetele pentru vacanță

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 19 iulie 2022
Distribuie
Foto: www.freepik.com

Studiu Reveal Marketing Research

Revolut a dorit să afle care sunt planurile românilor de bugetare a cheltuielilor pentru una dintre cele mai așteptate perioade ale anului – vacanța de vară – și să vadă care sunt preferințele de petrecere a concediului de vară în rândul utilizatorilor fintech.

Utilizatorii fintech sunt mai interesați de vacanțele în străinătate decât restul populației

Cel mai recent studiu solicitat de Revolut și realizat de Reveal Marketing Research arată că, în 2022, 71% dintre români intenționează să aleagă destinații locale/ interne pentru vacanțele de vară, o potențială motivație fiind dorința de a preveni situațiile neașteptate cu care s-au confruntat în ultimele 2 vacanțe, în perioada pandemiei de COVID-19. 26% dintre respondenți și-au manifestat intențiile de a călători în străinătate, în timp ce 11% nu și-au planificat încă zilele libere din acest an. La o privire mai atentă, identificăm un procent de 7% dintre români care intenționează să se bucure de vacanța de vară atât în țară, cât și în străinătate.

Utilizatorii fintech și-au manifestat într-o măsură semnificativ mai mare intenția de a-și petrece vacanțele în străinătate (33%), dar și dorința de a se bucura atât de destinații interne, cât și externe pe parcursul acestei veri (10%).

Dacă ne referim la numărul zilelor pe care plănuiesc să le petreacă în vacanța de vară, 6 din 10 români au menționat o perioadă medie de până la o săptămână. Durata vacanței este mai mare în rândul utilizatorilor fintech care tind să-și petreacă mai mult de 9 zile în vacanță (31%), comparativ cu non-utilizatorii de aplicații și soluții financiare bazate pe tehnologie (21%).

Oamenii preferă să meargă în vacanță și să creeze noi amintiri împreună cu prietenii sau cu membrii familiei lor (77%). În acest sens, utilizatorii fintech sunt mai înclinați să-și petreacă vacanțele de vară cu mai mult de 4 persoane (34,5%), în timp ce 76% dintre non-utilizatori declară că își vor petrece concediul cu cel mult 3 persoane.

Planificarea bugetului și managementul cheltuielilor

Chiar dacă românii intenționează să aloce în medie un buget de 2.894 RON/ 586 euro pentru vacanță, la o privire mai atentă se poate observa că majoritatea respondenților tind să subestimeze suma pe care o vor cheltui în concediu. Astfel că, suma totală declarată pentru întreaga vacanță este mai mică decât suma elementelor bugetului (cazare, transport, mâncare, divertisment) cu aproximativ 30% (3651 RON/ 739 euro).

Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mâncare, iar restul sumei se va împărți intre transport (17%) și activități de divertisment (17%).

Respondenții cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani sunt planificatori mai buni, aceasta fiind singura categorie de vârstă care a estimat cu exactitate suma de bani pe care o vor cheltui în vacanță. De asemenea, aceștia preferă să cheltuiască cu până la 26% mai mult pe activități de divertisment, în comparație cu restul eșantionului.

Utilizatorii fintech sunt mai relaxați din punct de vedere financiar

În general, românii preferă să își planifice și să își organizeze bugetul din timp pentru următoarea vacanță. Potrivit studiului, majoritatea respondenților intenționează să facă rezervările pentru vacanțele de vară online (47%) pe site-uri de profil precum Booking, Airbnb sau folosind alte soluții digitale integrate în aplicații, precum Revolut Sejururi. Aceste instrumente online sunt preferate într-o măsură semnificativ mai mare de utilizatorii fintech (52%) decât de non-utilizatori (42%).

În ceea ce privește mijloacele prin intermediul cărora sunt obținute fondurile necesare pentru concediu, cele mai frecvente comportamente întâlnite în rândul românilor sunt de a economisi bani din timp (73%) sau de a folosi bani din salariul lunar (36%).

- Publicitate -

Datele ne arată că utilizatorii fintech se simt mai confortabil să folosească banii câștigați din salariul lunar pentru vacanța viitoare (38%) în comparație cu non-utilizatorii (35%) și, de asemenea, sunt mai deschiși către soluții financiare moderne precum credite/împrumuturi pentru vacanțe (9%) în comparație cu non-utilizatori (4,5%).

Întrucât contextul economic actual este, încă, unul imprevizibil, 43% dintre respondenți consideră că inflația le va afecta în mare măsură planurile de vacanță. Dacă ne îndreptăm atenția către utilizatorii fintech, observăm că aceștia sunt mai puțin preocupați de creșterea inflației și de impactul acesteia asupra bugetelor lor de vacanță (28%) în comparație cu non-utilizatorii (22%).

Profilul clientului fintech

Utilizatorii fintech se diferențiază prin înclinația spre a folosi soluții digitale de gestionare a banilor, inclusiv pentru a realiza investiții. Ei cred, de asemenea, că toți copiii ar trebui să aibă acces la un card înainte de vârsta de 14 ani. Din punct de vedere demografic, au mai degrabă sub 45 de ani, sunt în mai mare măsură bărbați, fie căsătoriți, fie într-un parteneriat civil și au locuri de muncă cu venituri mai mari decât non-utilizatorii (antreprenor, manager sau expert– locuri de muncă pentru cei cu studii superioare).

Gabriela Simion, Director General al filialei Revolut din România:

“Suntem încântați să asistăm la modul în care Revolut a contribuit, prin caracteristicile și funcționalitățile sale, la crearea unui nou profil de consumator, în domeniul industriei financiare. Clienții noștri sunt călători digitali, aflați în căutarea unor experiențe unice. Le place libertatea de a-și petrece timpul liber în compania altora, de a-și lărgi orizontul, de a descoperi locuri noi, oameni noi, culturi și medii de viață diferite. Și fac acest lucru fără nicio grijă legată de bani – fie că e vorba de numerar, de un card în mai multe valute, de cursul schimbului valutar – sau de cazare, notele de plată de la restaurante sau de programul de zbor. Sunt conștienți de gama largă de servicii pe care le oferă Revolut și se bazează întotdeauna pe tehnologie și pe funcționalitățile bine testate ce sunt disponibile în super-aplicația noastră financiară pentru planificarea în detaliu a vacanțelor. Așadar, nu avem niciun motiv să fim surprinși că Revolut are o comunitate atât de largă și loială în România, ce depășește pragul de 2 milioane de clienți”.

Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research:

„Utilizatorii fintech sunt într-o continuă căutare a evoluției, dezvoltării, flexibilității și libertății. Soluțiile financiare moderne și digitale îi fac să se simtă în ton și în control cu actualitatea, reprezentând în același timp o sursă constantă de îmbunătățire a calității vieții. Ne putem referi la utilizatorii fintech ca la niște Exploratori care caută în mod activ dezvoltare, atât în sfera personală, cât și în cea profesională a vieții, fintech-ul fiind un instrument ce le facilitează aceste scopuri. De asemenea, am observat că aceștia manifestă un comportament de trendsetter, călătoresc mai mult în străinătate, caută constant experiențe noi și sunt mai informați cu privire la cele mai noi modalități de gestionare a finanțelor”.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Uniunea Europeană începe negocierile de aderare cu Albania și Macedonia de Nord
Articolul următor Cseke Attila: În curând, vom semna primele contracte de finanțare prin Programul ”Anghel Saligny”
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

25 mai 1856, „fila de aur” a Unirii Principatelor Române
Cultură și Educație
Se poate evita creșterea de impozite și taxe?
Economie Featured Opinii
Luna mai – luna promovării Economiei sociale, eveniment organizat de AJOFM Maramureș în cadrul „Bursei Generale a Locurilor de Muncă”
HR

RSS Știri Fotbal

  • VIDEO | Ce salarii au sportivii de la secția de fotbal a Stelei
  • Reșițenii strică sărbătoarea Stelei, dar roș-albaștrii termină pe loc de Superliga
  • CFR Cluj, regina Cupei! Victorie cu 3-2 într-o finală dramatică cu Hermannstadt
  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!

Citește și

Turism

MEAT, alături de alți 10 co-expozanți, promovează România la Bursa Internațională de Turism din Milano

2 minute
Pleci in vacanta cu prichindeii 6 locuri perfecte pentru familie
Turism

Pleci in vacanta cu prichindeii? 6 locuri perfecte pentru familie

5 minute
Turism

Inițiative în industria hotelieră pentru atingerea obiectivelor ecologice

3 minute
Featured

Turismul rămâne unul de week-end

9 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?