marți, 26 mai, 2020
12.8 C
București

Cum poti face un mix de publicitate online prin campanii de marketing online, pr si comunicare?

In momentul in care pui pe picioare o afacere, prima directie este aceea de a apropia potentialii clienti de produsul sau serviciul tau. In mare parte, oamenii tind sa se axeze pe promovarea traditionala, cum ar fi bannerele printate, radio sau pliante. Chiar daca acesta strategie functioneaza, exita o modalitate mult mai simpla si mai usor de monitorizat.  Aceasta modalitate este formata din numeroase tehnici si proceduri care inglobeaza metodologia cunoscuta sub denumirea de marketing online.

Pentru ca majoritatea oamenilor sunt prezenti in mediul online (un studiu efectuat pe piata din Romania arata ca in prezent peste exista peste 9 milioane de conturi active pe Facebook), asta inseamna ca o buna parte dintre oamenii catre pentru care doresti sa te faci remarcat se afla in mediul online. O campanie buna de marketing online are o valoare la fel de profitabila prin intermediul pr si comunicare ceea ce conduce la maturizarea brand-ului tau in mediul online.

Printre beneficiile utilizarii acestui tip de promovare este posibilitatea de a targeta direct clientii care te intereseaza. Asta se poate face foarte usor, in momentul in care creezi o reclama poti alege publicul catre care vrei sa te adresezi in functie de varsta, date demografice, interese si asa mai departe.

Astfel stii sigur ca mesajul brand-ului tau ajunge exact unde trebuie, cand trebuie. In plus, pe langa target-area foarte precisa pe care o poti controla prin intermediul instrumentelor de marketing online, te bucuri si de monitorizarea eficienta a rezultatelor. Vei putea analiza cate persoane ti-au vazut reclamele, cate au intrat pe site-ul tau si cate au trecut ignorat complet mesajele tale online.

Un alt beneficiu important este faptul ca, in general, marketing-ul online este avantajos in privinta posibilitatilor de investie. Astfel ca mesajul afacerii tale poate ajunge usor la un numar mare de persoane. Iar asta este un avantaj in ceea ce priveste raportul dintre pret si reach. Mai ales atunci cand lucrezi cu o agentie de marketing care se pricepe la compunerea unor reclame foarte bune, este foarte probabil sa obtii rezultate excelente.

Un alt beneficiu al marketing-ului online este posibilitatea de a interactiona cu publicul, avand feedback imediat din partea acestora. Cu fiecare comentariu pe care clientii il adauga pe pagina ta, poti invata usor despre acestia si ce isi doresc.

Asadar poti sa iti pliezi promovarea si produsele pe dorintele lor. Mai mult, cu ajutorul unei pagini a afacerii tale, poti comunica direct cu ei prin mesaje. Iar asta umanizeaza compania. Astfel ca in mintea consumatorilor afacerea ta va avea o imagine si o personalitate, iar asta apropie clientii de specificul produselor si serviciilor tale.

In consecinta, marketing-ul online este o modalitate foarte buna de promovare mai ales pentru afacerile aflate la inceput de drum. Nu necesita investitii majore, iar pentru banii pe care ii folosesti pentru acest lucru ofera rezultate foarte bune. Mai mult decat atat, o prezenta online a business-ului tau asigura un plus de credibilitate necesara pentru dezvoltarea continua a afacerii tale. In plus, prin intermediul reclamelor te poti adresa direct publicului care are nevoie de produsele sau serviciile tale. In cazul in care iti doresti sa te dezvolti profesional pentru a creste profitul afacerii tale, o resursa online recomandata este PortalManagement.ro. Acolo gasesti interviuri cu tineri antreprenori si povesti de succes atat ale romanilor, cat si altor personalitati din lume.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

ULTIMA ORĂ

Sondaj comandat de PE: Europenii doresc ca UE să aibă mai multe competențe în abordarea crizelor similare celei provocate de COVID-19

- Aproape șapte din zece respondenți (69%) doresc ca Uniunea Europeană să poată juca un rol mai...

Înapoi în viitor

După două luni de izolare, mulți se străduiesc să întoarcă timpul. Chiar și cu riscul unui nou...

146 de noi cazuri de îmbolnăvire cu COVID-19

Grupul de Comunicare Strategică a dat publicității noul bilanț al pandemiei de coronavirus în România. Au fost...

Analiză Frames: Riscă România o aterizare forțată? Cât de pregătiți suntem pentru criză, față de acum 10 ani

În fața furtunii economice de proporții care se proliferează la orizont, România se...