Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Cum să generezi impact în brand și business cu o investiție media eficientă
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Cum să generezi impact în brand și business cu o investiție media eficientă

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 8 februarie 2024
Distribuie

BOLD by Initiative

Initiative România a lansat un nou framework strategic prin care propune o viziune integrată de analiză, optimizare și eficientizare a investiției de media pe întregul funnel de consumator. Adresarea integrată a întregului funnel de consumator și alocarea eficientă, precisă și strategică a eforturilor de media fac parte din framework-ul Fame & Flow, viziunea globală a Initiative, pentru maximizarea impactului media în rezultatele clienților săi.

Framework-ul strategic a fost lansat în cadrul celei mai recente ediții BOLD, iar tema evenimentului dedicat a fost și una dintre cele mai mari provocări din marketingul digital de azi: cum să obții rezultate comerciale rapide, reușind să construiești brand și relevanță culturală pe termen lung. Continuând o tradiție de peste opt ani, evenimentul l-a avut ca invitat special pe Michael Campbell, Managing Partner, Performance Planning EMEA, IPG Mediabrands’ KINESSO & Initiative, care, alături de echipa locală de digital a Initiative România, formată din Cosmin Oțel, Head of Digital, Bogdan Slăvescu, Head of Performance și Alex Marin, Digital Lead, a adus în prim-plan cele mai noi trenduri din marketingul digital global și felul în care acestea se reflectă în piața locală.

„Suntem într-o perioadă efervescentă în care ritmul inovației tehnologice ne provoacă și ne susține să construim noi modele de succes pentru branduri. Decalajele strategice dintre regiuni sunt din ce în ce mai fluide, iar prezența mea la BOLD by Initiative este un semnal în plus despre potențialul pozitiv al acestei piețe. Lansarea noului framework strategic Initiative ne permite să construim campanii eficiente bazate pe date și modele verificate prin care oferim clienților o creștere solidă în brand, reușind în același timp să livrăm și succesul comercial necesar pentru a alimenta bugetele media”, a declarat Michael Campbell, Managing Partner, Performance Planning EMEA, IPG Mediabrands’ KINESSO & Initiative.

De la impactul Inteligenței Artificiale în marketingul digital, consumul fragmentat de media și impactul său în toate deciziile brandurilor până la folosirea volumelor mari de date pentru creșterea eficienței comunicării, Michael Campbell a făcut o analiză a celor mai importante schimbări pe care le vom vedea în perioada următoare. Expertiza lui Michael Campbell în modelarea datelor și abordarea integrată a întregului funnel de consumator a oferit invitaților o demonstrație despre cum poate să arate o alocare strategică de resurse și cum se pot obține rezultate solide în urma unei campanii de comunicare.

Într-un context economic în care presiunea pe rezultate rapide este din ce în ce mai mare și investițiile în marketingul digital cresc, brandurile trebuie să aplice principii de eficientizare și analiză a datelor în fiecare etapă a interacțiunii cu consumatorul, alocând în același timp resursele necesare creșterii solide pe termen lung. Folosind principii de digital performance, alături de instrumente și tactici de măsurare a celor mai importanți indicatori de brand, noul framework strategic Initiative permite brandurilor să aibă o creștere solidă și sigură.

Liderii din marketingul local prezenți la eveniment au descoperit o nouă perspectivă de analiză a datelor de consumator și de brand, integrate într-un framework complex ce-și propune să maximizeze eficiența investiției cu relevanță culturală folosind o abordare bazată pe tehnologie.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior 134 locuri de muncă vacante în Spaţiul Economic European
Articolul următor Patru persoane au murit după un atac armat într-o piaţă din oraşul georgian Rustavi
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

A treia seară de proteste, în București. Mii de oameni s-au strâns în Piața Victoriei
Actualitate Politic
Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate

RSS Știri Financiare

  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România
  • Hercesa depășește borna de 600 de apartamente în construcție pe plan local
  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Campioni la neîncasarea taxelor în UE: România pierde o treime din TVA și din impozitul pe profit

Citește și

Companii

PwC lanseaza programul de certificare Business Coaching Diploma

3 minute
Companii

EVERGENT Investments propune acționarilor o ofertă publică de cumpărare a acțiunilor proprii reprezentând 7% din capitalul social al companiei

4 minute
Companii

Generali lansează Fenice 190, un plan de investiții în valoare de 3,5 miliarde euro

9 minute
Companii

Symmetrica achiziționează fabrica Somaco Holding din Doaga, Vrancea

3 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?