Lumea virtuală devine tot mai atractivă şi mai vastă, iar o mare parte din viaţa noastră se desfăşoară sau depinde foarte mult de mediul online. În avalanşa de informaţii de pe internet, trebuie să ţii întotdeauna pasul cu noile tendinţe şi să captezi atenţia cititorului cu informaţii utile şi interesante.
Calitatea conţinutului publicaţiilor poate transforma un site fără vizualizări într-unul de top. În orice domeniu ai activa, este important să-ţi promovezi pagina web pentru ca produsele sau serviciile pe care le oferi să se bucure de vizualizări şi în felul acesta să atragi mai mulţi clienţi. Cel mai importat element din marketingul online este vizibilitatea. Pentru a o obţine este crucial să te asiguri că textele publicate sunt SEO-friendly. Asta înseamnă că publicaţiile tale trebuie să fie scrise în aşa fel, încât să ajungă cât mai rapid pe primele poziţii Google. Cum realizezi acest lucru? Asigurându-te că respecţi câteva reguli de bază în optimizarea SEO.
- Foloseşte cuvinte – cheie. Din punctul de vedere al unei strategii SEO, cuvântul-cheie reprezintă cel mai bine conţinutul textului tău şi în acelaşi timp reprezintă intenţia de căutare a cititorului în motorul Google. Cuvintele-cheie sunt formate din maximum 3 lexeme şi se caracterizează printr-un număr mare de căutări pe internet. De exemplu: „agenţie SEO Cluj”. Atenţie însă! Cuvintele-cheie folosite în exces reduc vizibilitatea textului.
- Lungimea textului. Este important să ştii că Google (cel mai important motor de căutare la nivel mondial)nu acceptă textele excesiv de lungi. Asigură-te că lungimea textului tău variază între 300 şi 700 de cuvinte pentru un succes garantat.
- Structura textului. Asigură-te că-ţi structurezi articolul cât mai compact, astfel încât să cuprinzi cât mai multă informaţie într-un volum redus de text. Orice text trebuie să fie compus din introducere, cuprins şi concluzie. Iar pentru ca textul să devină mai uşor de citit, structurează-l în paragrafe. Fiecare paragraf trebuie să aibă o idee principală pe care o poţi dezvolta, iar ideile nu trebuie să se repete de la un paragraf la altul.
- Actualizează în permanenţă site-ul. Plasează pe site periodic informaţii noi şi relevante. Acest lucru te va menţine în “vizorul” Google care va “înţelege” că site-ul este unul funcţional şi-l va meţine pe poziţii ridicate în topul căutărilor. Asigură-te că-i furnizezi cititorului cu fiecare text nou informaţii utile, relevante şi captivante.
- Corectitudinea textului. Evită orice tip de greşeli gramaticale. Articolele prost scrise, care nu prezintă informaţii relevante şi mai sunt şi pline de erori sunt evitate de utilizatori. După ce scrii textul, fă o pauză şi reciteşte-l ulterior. Cu siguranţă, vei depista mici erori pe care le-ai trecut cu vederea.
- Fă trimitere la conţinutul precedent. Dacă ai mai scris articole despre subiectul pe care-l abordezi acum, nu uita să faci o trimitere la acea postare. Astfel vei actualiza subiectul şi vei arăta că eşti consecvent în analiza lui.
Dacă doreşti să-ţi creşti numărul vizualizărilor pe site, iar domeniul IT nu este unul în care excelezi poţi apela cu încredere la o agenţie SEO specializată pe promovarea site-urilor şi creşterii vizibilităţii acestora, cum ar fi SEOlium. Prin strategiile de optimizare SEO, experţii în domeniu îţi vor propulsa rapid site-ul în topul celor mai vizualizate.