Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Cum se relaxează românii pe internet: 4 din 10 internauți ascultă zilnic muzică pe Youtube
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Analiză

Cum se relaxează românii pe internet: 4 din 10 internauți ascultă zilnic muzică pe Youtube

Irina Băncilă
Autor Irina Băncilă
Publicat 2 octombrie 2018
Distribuie

În timpul liber, cei mai multi români, utilizatori de internet, aleg să asculte muzică.  Youtube-ul reprezintă opțiunea a 43% dintre aceștia, în timp ce radiourile online sunt preferate de un procent de 31%, conform studiului „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor” (eșantion reprezentativ la nivel național de 1051 respondenți, internet users, 18-65 ani), realizat de EXACT Business Solutions în iunie 2018.

Platformele de video streaming sunt urmărite zilnic de 27% dintre onlinerii români, în timp ce pentru jocurile online sau în rețea optează 23% dintre aceștia. Românii care își petrec timpul liber în mediul online sunt dispuși să plătească pentru a asculta muzică. Astfel, 13% apelează zilnic la site-uri sau aplicații de muzică plătite. O altă modalitate de relaxare este reprezentată de urmărirea blog-urilor (11%), vlog-urilor (10%) sau de citirea horoscopului (10%). Descărcarea filmelor online reprezintă, la rândul său, o activitate zilnică pentru 9% din populația utilizatoare de internet, această modalitate de petrecere a timpului liber înregistrând însă un procent de 41%, dacă ne raportăm la consumul săptămânal.

„Referindu-ne la consumul de muzică prin intermediul Youtube-ului, observăm, așa cum era de așteptat, o mai mare orientare a tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18-30 de ani: 64% / vs / 43% media națională”, afirmă Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions. Tot tinerii sunt cei care consumă în mai mare măsură conținutul platformelor de video streaming: 43% / vs/ 22%, procent înregistrat în cazul adulților cu vârste cuprinse între 31-45 de ani și doar 16% pentru categoria de vârsta 46-65 de ani. „Interesant de remarcat este faptul că jocurile online sau în rețea sunt apreciate și utilizate în egală măsură de toți românii care-și petrec timpul online, indiferent de vârstă, gen sau nivel de educație”, mai adaugă Julien Zidaru.

Informațiile despre vreme – în topul căutărilor zilnice

Referindu-ne de această dată la informațiile căutate în mediul online în timpul liber, cel mai mare interes este manifestat pentru cele legate de starea vremii: 41%. La mică distanță se regăsesc știrile naționale și internaționale (39%), urmate mai apoi de subiecte de cultură generală (20%) și teme ce țin de sănătate, nustriție și dietă (15%).

Informațiile aparținând ultimei categorii prezintă mai mult interes în rândul femeilor, 20% căutând zilnic astfel de subiecte / vs / 10%, procent înregistrat în cazul utilizatorilor de gen masculin. Analizând în continuare informațiile de interes pentru public, atât pe categorii de gen, cât și în funcție de educație, constatăm că bărbații cu educație superioară sunt cei mai orientați spre categoria știrilor. Ei le accesează în procent de 49%, cu +10% față de media națională (39%). Pentru tineri însă, aceste subiecte nu sunt la fel de atractive. Ei aleg să citească știri online în procent de doar 29%, cu -10% față de media naționala (39%) și -20% față de procentul înregistrat în cazul persoanelor cu vârste cuprinse între 46-65 de ani (49%).

Informațiile sunt parte a celui de-al doilea val al studiului „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de EXACT Business Solutions în luna iunie 2018. Universul cercetării a fost reprezentat de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, rezidente în mediul urban și rural și utilizatoare de internet. Volumul eșantionului a fost de 1051 respondenți. Aceștia au fost selectați din panelul EXACT Business Solutions, care conține peste 50.000 de respondenți, chestionarul fiind administrat online.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Facebook, sub amenințarea unei amenzi-record
Articolul următor Theresa May: După Brexit, Londra va privilegia imigranții cu înaltă calificare profesională
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

CM Hochei: Elveția învinge SUA după un joc impecabil. Finlanda pierde la limită în fața Tre Kronor
Sport
Runda a cincea la Superbet Chess Classic: jocuri echilibrate, tensiune maximă și șah de clasă mondială
Sport
Precizări AEP privind dezinformările din mediul online referitoare la operațiunile efectuate în secțiile de votare în ziua alegerilor
Politic

RSS Știri Fotbal

  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!
  • Etapă șocantă în Liga 2. Toate candidatele la retrogradare au câștigat!
  • Deznodământ amânat! Steaua și Csikszereda au remizat pentru a treia oară în acest sezon
  • Dinamo smulge un punct dramatic din duelul cu CFR. Clujenii se îndepărtează de titlu!

Citește și

Analiză

Transparența, tehnologia inteligentă și talentele transformă raportarea corporativă

4 minute
muncitori straini
Analiză

Cifra de afaceri din industrie în luna iulie 2019

2 minute
Ionut Simion - Country Managing Partner PwC
Analiză

Usoara incetinire a economiei globale in 2019

4 minute
casino
Analiză

Unde ies românii din casă

8 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?