Dalet, brand românesc de obiecte sanitare și mobilier de baie aflat în portofoliul Delta Studio și destinat segmentului smartluxury, a înregistrat o cifră de afaceri de 2,8 milioane de euro în primele nouă luni din 2020, în creștere cu 42% față de aceeași perioadă din 2019, când vânzările au ajuns la 1,6 milioane de euro.
„Pe baza rezultatelor înregistrate în primele nouă luni, care au venit pe fondul unei creșteri a lucrărilor de construcții și amenajări din segmentul rezidențial, pentru întregul an 2020,estimăm o creștere de 50% a cifrei de afaceri față de 2019”, a declarat Dragoș Bonea, proprietar al furnizorului de amenajări interioare Delta Studio, din portofoliul căruia face parte brandul Dalet, potrivit unui comunicat de presă.„Pentru 2021 mizăm pe o creștere similară, chiar dacă piața va fi afectată, cel puțin în primul semestru, de pandemia de COVID-19. Datorită competitivității produselor Dalet, considerăm că vom putea câștiga o cotăînsemnată de piață pe segmentul vizat, așa cum am reușit și în 2020.”
Impactul pandemiei asupra fabricării și vânzărilor produselor din gama Dalet a fost unul minor, datorită cererii ridicate venite din segmentul rezidențial și respectării termenelor de livrare. În toată această perioadă compania a monitorizat atent producțiadin perspectivă calitativă si cantitativă, în vederea menținerii celui mai bun raport calitate și design versus preț.
Investițiile totale în dezvoltarea brandului Dalet au atins nivelul de 2,5 milioane de euro și au fost demarate acum patru ani, pornind de la experiența Delta Studio în a identifica tendințele moderne în designul de interior. Această sumă include investiția de 0,5 milioane de euro în dezvoltarea unor capacități proprii de producție pentru fabricarea mobilierului de baie (Terramob – Piatra Neamț), precum și finanțarea stocului de materiale și produse finite.În prezent, gama Dalet include un număr de 650 de produse.