După optimizarea măsurilor antiepidemice și odată cu intrarea în Anul Iepurelui, presa străină a relatat despre schimbările pozitive din China.
Ziarul spaniol „El Mundo”, citând datele Ministerului de Transporturi din China, a relatat că volumul chinezilor care călătoresc de Sărbătoarea Primăverii 2023 în China a ajuns la 2,095 miliarde de persoane, cifra crescând cu 99,5% față de anul precedent.
Ziarul singaporez Zaobao, a relatat că piața turistică de Sărbătoarea Primăverii înregistrează creșteri continue. Consumul produselor turistice a crescut cu 40% comparativ cu anul 2022.
Potrivit Reuters, pofta chinezilor de călătorie a crescut semnificativ, cinematografele din China vor întâmpina cea mai aglomerată perioadă a anului, în timp ce industria de catering așteaptă să revină la agitația din 2019.
Canalul american „Consumer News & Business” a relatat că economiștii sunt optimiști cu privire la perspectivele de creștere pe termen lung ale economiei Chinei. Articolul citează analiza Grupului Goldman Sachs, afirmând că creșterea economică a Chinei va ajunge la 5,2% în 2023, datorită ajustării și optimizării măsurilor de prevenire și control a epidemiei și permițând mișcări mai mari ale populației. Pe măsură ce călătoriile revin la normal, creșterea economică a Chinei va stimula creșterea economică în regiunile din jurul Chinei.
Articol realizat de Radio China Internațional și CCTV