ABIT Puresoft, singurul partener autorizat Efecte din România, anunță lansarea Effie AI, un asistent digital ușor de utilizat pentru IT Service Management care utilizează inteligenţă artificială (IA) securizată. După lansarea unui chat bazat pe GPT la începutul acestui an, Efecte a dezvoltat Effie AI pentru reducerea volumelor de tichete și costului pe tichet, accelerarea timpului de rezolvare a tichetelor și îmbunătățirea experienței atât pentru agenți, cât și pentru utilizatorii finali. Effie oferă organizațiilor control complet asupra datelor și confidențialității lor.
Effie AI combină capabilitățile de inteligenţă artificială generativă și NLP (Natural Language Processing – procesarea limbajului natural) pentru a permite agenților de la service desk să gestioneze mai multe sesiuni de chat live, să răspundă mai rapid la cererile primite prin e-mail și să rezolve tichetele mai eficient. Astăzi, 83% din tichetele utilizatorului final sunt încă gestionate manual de agenți, ceea ce împiedică productivitatea și menține costurile de servicii ridicate. Între timp, utilizatorii au devenit din ce în ce mai obișnuiți să-și rezolve problemele cu ajutorul unui chatbot pe bază de AI, aceasta fiind a 5-a metodă preferată de rezolvare a problemelor dintr-un total de 12, față de a 10-a în 2020, reflectând familiaritatea tot mai mare cu asistenții AI.
Effie AI include două componente:
- Effie AI pentru Agenti, care reduce volumele de tichete și include următoarele funcționalități:
- Effie AI Chat – un chatbot bazat pe reguli care folosește IA generativă pentru a face sugestii precise, contextuale, a simplifica limbajul neclar și a completa propoziții.
- Effie AI Email – un instrument de comunicare puternic care generează automat răspunsuri relevante cu un singur clic. Funcția de e-mail folosește aceeași IA generativă ca și chat-ul pentru completarea predictivă a propozițiilor și traducerea unui limbaj neclar în cuvinte simple.
- Effie AI Ticket – o funcție cunoscută anterior ca Virtual Coach, care îi ajută pe agenți să economisească timp prin clasificarea unor noi bilete, sumarizarea problemelor și sugerarea unor soluții bazate pe probleme similare din trecut.
- Effie AI for Utilizatorii finali, care ghidează utilizatorii să rezolve singuri problema, fără a fi nevoie să creeze un tichet sau să aștepte un agent. Acest tool include Effie AI Chatbot și Live Chat, ambele permițând utilizatorilor finali să-și rezolve problemele în mod independent și să acceseze non-stop informațiile de care au nevoie. Chatbot-ul folosește tehnologii NLP pentru a interpreta întrebările și a furniza informații relevante, a ghida utilizatorii către resurse suplimentare sau a ajuta la escaladarea problemelor către un agent.