Cel mai mare producător local de salate, Eisberg România, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 15,8 milioane de euro, iar creșterile de volum înregistrate până acum confirmă așteptările.
Compania va finaliza în acest an extinderea capacității de producție începută în 2019, care include toate spațiile în care se produce sau se depozitează marfa, plus anexele constând în vestiare, diverse camere tehnice etc.
„Eficiența producției va fi îmbunătățită cu o tehnologie mai nouă, mai modernă”, subliniază Lucian Trofin, directorul general al Eisberg România. „Producția va beneficia și de un sistem de digitalizare operațională, despre care suntem convinși că va fi de mare ajutor la fluxul operațiunilor, mai ales în condițiile actuale, cu resursă umană din ce în ce mai greu de găsit si loializat”, explică Lucian Trofin.
Investiții importante s-au făcut și în ceea ce privește energia regenerabilă: „Sustenabilitatea este mereu în atenția noastră iar energia verde este o componentă importantă. Am investit 2 milioane de lei într-o centrală cu panouri fotovoltaice, care va asigura o treime din energia pe care o folosim la acest moment. Astfel, se va reduce semnificativ amprenta de CO2 a Eisberg România. Sperăm ca în următorii 3 – 5 ani să avem 100% din consumurile de energie acoperite din surse regenerabile. De asemenea, în 2020 s-a investit într-o stație nouă de răcire cu amoniac, mult mai prietenoasă cu mediul, ce ne va permite, printr-o investiție planificată pentru 2023, recuperarea de energie pe care o vom folosi la tot ce înseamnă încălzire și apă caldă menajeră pentru anexe și birouri”, încheie directorul general al Eisberg România.
Compania Eisberg este prezentă pe piața românească de peste 25 de ani, are în medie 100 de angajați, iar anul trecut a înregistrat o creștere de 18% a cifrei de afaceri.