Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Eşecul încurajează inovarea, consideră Generaţia Z
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Advertorial

Eşecul încurajează inovarea, consideră Generaţia Z

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 27 septembrie 2018
Distribuie
  • Peste două treimi dintre respondenții din generația Z spun că li se pare mai importantă cultivarea unei curiozități vii și a unei minți deschise la nou decât formarea unui anume set de abilități.

Când vine vorba de eșec, Generației Z nu îi este teamă să îl accepte. De fapt, peste 80% dintre reprezentanții Generației Z consideră că acceptarea eșecului în cadrul unui proiect îi ajută să fie mai inovatori, iar 17% cred că eșecul îi face să accepte mai ușor riscuri noi, conform unui recent studiu EY derulat în rândul a 1400 de persoane din Generația Z, realizat la cea de a 22-a ediție a evenimentului anual EY „International Intern Leadership Conference” (IILC).

Conceput să evalueze perspectiva Generației Z în ceea ce privește viitorul pieței muncii în momentul în care se pregătește să i se alăture, studiul EY a constatat că această generație este pasionată de inovație și acceptă faptul că eșecul face parte din acest proces.

Mentalitatea Generației Z
În special pentru Generația Z, a avea mentalitatea potrivită este esențial pentru succesul la locul de muncă. De fapt, peste două treimi (70%) dintre reprezentanții acestei generații cred că este mai important să fii perceput ca o persoană deschisă și curioasă decât să deții o anumită aptitudine sau cunoștințe de specialitate. În plus, membrilor Generației Z nu le este teamă să se confrunte cu o nouă provocare, aproape un sfert dintre aceștia (24%) fiind încântați și onorați de o astfel de oportunitate.

Generației Z nu îi este frică să facă greșeli, mai ales când poate învăța din acestea. Aproape toți reprezentanții Generației Z (97%) sunt deschiși la evaluări, în mod constant, sau după finalizarea unui proiect sau a unei sarcini importante, iar 63% dintre respondenți preferă să primească feedback constructiv, punctual, în tot timpul anului.

În ceea ce privește preferințele legate de locul de muncă, bărbații și femeile din Generația Z au unele priorități diferite. În timp ce potențialul de evoluție și dezvoltare este important pentru 39% atunci când caută să se angajeze, un salariu competitiv este prioritatea cheie pentru bărbați (16,5%), în timp ce femeile acordă mai multă importanță flexibilității programului – un procent de (22%).

„Generația Z intră într-o lume în transformare totală de paradigmă. Părinții și bunicii tinerilor din generația Z au trăit etapele de educație – muncă – repaus într-un mod liniar, în timp ce ei vor avea o traiectorie cu totul diferită. Tinerii care intră acum în lumea muncii vor aborda secționat și interactiv aceste 3 etape de viață ca efect al erei digitale asupra felului cum lucrăm. Este extrem de bine-venit faptul că generația Z arată flexibilitate și disponibilitate pentru inovație și deschidere pentru eșecul aferent, pentru cicluri de învățare și reînvățare și, mai ales, pentru diversitate la locul de muncă. Dincolo de toate aceste aspecte pozitive, cel care mă bucură cel mai mult este faptul că par să fie mai dispuși să primească feed-back pentru a se dezvolta, în raport cu generația Y de exemplu, care manifestă mai degrabă tendința de a renunța decât de a se confrunta cu o oglindă care nu corespunde propriei imagini. Se remarcă, de asemenea, aceeași goană după experiențe noi și diverse sau elemente exterioare care să mențină un nivel de adrenalină ridicat, ceea ce impune organizațiilor tema de a veni, în continuare, cu un spațiu de manifestare agil, care să le permită să experimenteze, dar care, în același timp, printr-un mix generațional echilibrat, să își atingă și scopurile legate de stabilitate și continuitate“, spune Andreea Mihnea, HR Director, EY România și Republica Moldova și EY South East Europe Talent Leader.

Puterea parteneriatului
În pofida faptului că locurile de muncă se digitalizează din ce în ce mai mult, peste 90% dintre membrii Generației Z preferă ca în echipele lor să existe o componenta umană, fie că lucrează exclusiv cu colegii din zona de inovație, fie cu colegi și cu noi tehnologii. Este de remarcat faptul că un procent de peste două ori mai mare din rândul barbaților (11%) preferă să lucreze cu tehnologii noi care să le permită să își îndeplinească atribuțiile mai rapid și să preia activități cu grad mai ridicat de dificultate, față de 5% dintre femei care sunt de acord cu această idee.

Când se confruntă cu o problemă la care nu au o soluție, 73% dintre femei au declarat că primul lucru pe care l-ar face ar fi să apeleze la ajutorul colegilor, comparativ cu 63% dintre bărbați care ar proceda la fel. De asemenea, mai multe femei decât bărbați preferă să lucreze cu colegi care le pot provoca și motiva și de la care pot învăța.

Cum văd viitoarele talente viitorul muncii
Atunci când lucrează în cadrul unei echipe, aproape două treimi dintre respondenți (63%) consideră că cel mai important lucru este să colaboreze cu persoane cu diverse niveluri de educație și abilități; alți 20% considerând că persoanele provenind din diverse culturi (etnii/țări de origine) este cel mai important factor al unei echipe.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Un afront fără precedent pentru Angela Merkel din partea propriei familii politice
Articolul următor Piața de capital din România: un singur pas până la trecerea la statutul de Piață Emergentă
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Frumusețe dincolo de cuvinte: Un spectacol uimitor de dans clasic chinezesc sosește la Timișoara
Cultură și Educație
Festivalul Internațional George Enescu: peste exact două luni România se va transforma în cea mai mare scenă a muzicii universale
Cultură și Educație
FPTR nu poate înțelege de ce se dorește eliminarea de pe piața concurențială a întreprinderilor mici și mijlocii, cu capital autohton
Economie

RSS Știri Fotbal

  • Vis frânt în Giulești. „Tricolorii” mici se opresc în fața unei Olande impecabile!
  • La ce echipe de club evoluează tinerii de la Naționala U19? Patru au trecut pe la Steaua
  • Scoruri fluviu în manșa tur a barajului de promovare în Liga 3. Surpriză la Beiuș!
  • Remiză spectaculoasă pentru Rapid în primul amical din Slovenia
  • Victorie la limită pentru Dinamo în amicalul cu CS Afumați. Gol Caragea

Citește și

nunta-pe-plaja-cuplu
Advertorial

Top 3 destinații pentru ședința foto save the date din București si împrejurimi

4 minute
Advertorial

MAE atenţionează românii care vor să călătorească în Belgia

2 minute
programator
Advertorial

Ce Este UI Design-ul?

6 minute
ecograf
Advertorial

Știai că primul ecograf a fost inventat în urmă cu peste șase decenii? Iată ce caracteristici avea primul model și cum a evoluat de-a lungul timpului!

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?