7.1 C
București

Facebook ia măsuri împotriva reclamelor înșelătoare

Ca urmare a eforturilor depuse pentru a se asigura că utilizatorii săi sunt în siguranță și pentru a combate abuzurile în platforma de reclame, Facebook a intentat azi, în California, un proces împotriva unei companii și a două persoane fizice. Acestea au încălcat Termenii și Politicile de publicitate, folosind malware pentru a compromite conturile de Facebook ale utilizatorilor și pentru a rula reclame înșelătoare care promovau bunuri precum mărfuri contrafăcute și pastile pentru slăbit.

Prin procesul intentat, Facebook își propune să tragă la răspundere compania ILikeAd Media International Company Ltd. și pe Chen Xiao Cong și Huang Tao pentru crearea de malware, comiterea de acte de înșelăciune cu scopul de a-i face pe oameni să îl instaleze, compromiterea conturilor de Facebook ale utilizatorilor și apoi folosirea acestora pentru a rula reclame înșelătoare pe platformă.

Inculpații au folosit pentru unele dintre reclamele lor imagini cu celebrități, pentru a-i încuraja pe oameni să dea click pe acestea, o practică cunoscută sub numele de „celeb bait”. În unele cazuri, aceștia au folosit și o tehnică cunoscută sub numele de „cloaking”. Prin intermediul acestei practici, inculpații au ascuns în mod voit adevărata pagină de destinație a link-ului din reclame, afișând două versiuni diferite ale acesteia: o versiune în sistemele Facebook și o altă versiune pentru utilizatorii platformei.

Procesul de identificare și tragere la răspundere a organizațiilor și persoanelor responsabile de „cloaking” este cunoscut ca fiind unul foarte dificil, pentru că de multe ori aceste acțiuni sunt foarte complexe și bine organizate. Din acest motiv, până în momentul de față, nu au avut loc multe acțiuni legale similiare. În cazul actual, Facebook a rambursat costurile utilizatorilor afectați și a venit în sprijinul lor pentru a-i ajuta să își securizeze conturile.

Pentru a-i proteja pe utilizatorii care folosesc aplicațiile companiei și pentru a pune capăt tehnicilor de acest tip, Facebook va continua să depună eforturi pentru a identifica astfel de comportamente rău intenționate și pentru a lua măsuri împotriva încălcării politicilor de pe platformă. Crearea unor consecințe concrete pentru cei care comit acte de înșelăciune în rândul utilizatorilor și folosesc tehnici de tip „cloaking” este o componentă importantă a demersurilor de a menține integritatea platformei.

De Jessica Romero, Director of Platform Enforcement and Litigation și Rob Leathern, Director of Business Integrity

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

ULTIMA ORĂ

Inspecția Muncii anunță Programul cadru de acțiuni pentru anul 2020

Acțiunile de control desfășurate de Inspecția Muncii în cursul anului 2019, s-au concretizat în următoarele rezultate: numărul...

Mirabela Miron lansează seria conferințelor „Antreprenoriat și Leadership Feminin”

Mirabela Miron, președinte U.G.I.R. Regiunea Nord-Est, organizează o primă conferință despre Antreprenoriat&Leadership Feminin, cu un titlu sugestiv: „Estetica minții feminine”....

Profit și afaceri în creștere pentru service-urile auto

In perioada 2013- 2018 cifra de afaceri inregistrata de unitatile reparatoare auto (cod CAEN 4520) a inregistrat...

Cum își croiește viitorul politic Vladimir Putin: în primul rând, un guvern nou axat pe relansarea economică

Corespondenții presei străine la Moscova au urmărit cu mare interes ce a vizat de fapt Vladimir Putin prin schimbarea...

TRENDING

Fenomen inexplicabil: Mii de contracte de muncă suspendate brusc în Dolj

Inspectoratul Teritorial de Muncă Dolj a descoperit...