Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Gabriela Stănică preia coordonarea activității de e-commerce a Carrefour România
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Gabriela Stănică preia coordonarea activității de e-commerce a Carrefour România

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 25 ianuarie 2022
Distribuie
Gabriela Stănică

  • De peste un an, Gabriela Stănică era responsabilă de continuarea procesului de transformare digitală a companiei în România, cât și de coordonarea inițiativelor din zona de inovație;
  • Odată cu preluarea noilor responsabilități, ea devine Chief Information, Data Officer și Director E-commerce al Carrefour România.

Carrefour România anunță preluarea responsabilității pentru departamentul de E-commerce de către Gabriela Stănică, care devine astfel Chief Information, Data Officer și Director E-commerce, după promovarea lui Cătălin Samara ca Director Internațional al Bringo. În noul rol, Gabriela va coordona întreaga activitate de e-commerce a Carrefour România, cuprinzând parteneriatul cu Bringo, cât și componenta de shop online pe site-ul carrefour.ro și din aplicația Carrefour.

E-commerce reprezintă un pilon important al strategiei omnichannel a Carrefour România. De altfel, numărul comenzilor online prin Bringo a crescut cu 50% în 2021, iar la ultima campanie de Black Friday, Carrefour a înregistrat o creștere de peste două ori a vânzărilor în e-commerce comparativ cu anul anterior. În plus, atât individual cât și alături de Bringo, Carrefour România a continuat să își dezvolte portofoliul de servicii în această zonă. De exemplu, anul trecut, cei doi parteneri au lansat serviciul de livrare rapidă, în 30 de minute, în câteva orașe din țară și au inclus noi facilități precum posibilitatea de a ridica prin Click&Collect comenzile online din parcarea magazinului, pentru a veni în întâmpinarea clienților pe fondul restricțiilor.

Gabriela Stănică, care din rolul său anterior de Chief Information and Data Officer era responsabilă de continuarea procesului de transformare digitală a companiei în România, cât și de coordonarea inițiativelor în ceea ce privește inovația, va avea o viziune și mai integrată acum pe componenta digitală, odată cu preluarea responsabilităților pe zona de e-commerce.

„Îmi intru în noul rol cu bucurie și planuri ambițioase. Obiectivul meu este să duc mai departe viziunea omnichannel a Carrefour România, dezvoltând zona de portofoliu și servicii online în mod continuu și susținut, anticipând trendurile și răspunzând unui comportament tot mai complex al consumatorului. Comerțul online are un potențial imens în România și mă bucur să nu fiu doar martor la scrierea istoriei sale, ci chiar participant activ”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information, Data Officer și Director E-commerce Carrefour România.

Alături de companie din 2020, Gabriela are peste 15 ani de experiență în crearea și gestionarea de echipe IT din diferite companii. În Carrefour România, Gabriela a accelerat, alături de echipa sa, automatizarea proceselor din magazine și back-office, fluidizând operațiunile din magazinele din țară, lanțul de aprovizionare și logistică. Totodată, sub coordonarea Gabrielei, Carrefour România și-a modernizat în 2021 infrastructura IT și a investit în migrarea către Cloud, propunându-și ca până în 2026 să fie 100% în Cloud.

De altfel, Grupul Carrefour și-a stabilit în noiembrie 2021 câteva obiective ambițioase privind zona de e-commerce. De exemplu, și-a propus să își tripleze valoarea brută a mărfurilor (GMV) în comerțul electronic până în 2026, până la 10 miliarde de euro. În același timp, compania estimează că mediul digital va contribui cu 600 de milioane de euro în plus la venitul său operațional din activități recurente în 2026, raportat la 2021. În acest sens, Carrefour își va crește cu aproximativ 50% investițiile în digital între 2022-2026, cu un obiectiv anual de investiții de aproximativ 1,7 miliarde de euro.

În Carrefour România lucrează în prezent peste 18.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu. În calitate de angajator important pe piața locală de retail, Carrefour România creează pârghii ca angajații săi să se dezvolte profesional. O astfel de inițiativă este Școala de Lideri, proiect dezvoltat în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București și lansat în septembrie 2021, care formează liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați de profesori recunoscuți din ASE în domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie Digitală sau Managementul Schimbării.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Creditul bancar, o soluție de co-finanțare pentru antreprenorii din mediul rural care au aplicat pentru granturi din fonduri europene
Articolul următor Pachet mobilitate militară aferent unor lucrări de artă aflate pe rețeaua de drumuri naționale
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului a picat
Politic
Despre traseele de drumeție de la munte accesibile copiilor
Turism
Top 5 stațiuni montane din România pentru familii, cu facilități pentru copii
Turism

RSS Știri Financiare

  • IT&C becomes Romania’s leading services exporter, with a 6.67% contribution to GDP
  • Romania operates the third-largest deposit return system in the EU
  • IT&C devine liderul exporturilor de servicii. Contribuția la PIB a sectorului a ajuns la 6,67%
  • 1 din 2 români alocă un buget de până la 1.000 de lei pentru Crăciun și Revelion

Citește și

Actualitate

ANCOM actualizează decizia privind cerințele minime de calitate pentru trimiterile de corespondență internă prioritară

3 minute
confindustria
Companii

Confindustria vrea modificarea restricțiilor de intrare în România

2 minute
Companii

Directorii inovatori din marketing, pasionați de trenduri și noi tehnologii, se reîntâlnesc la Digicon 2023

4 minute
Companii

CTP a livrat o nouă hală în CTPark Cluj II

3 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?