Până la ora 2:00 AM, în 22 ianuarie, Gala Sărbătorii Primăverii a totalizat 11,011 miliarde de vizualizări în toate mediile de comunicare, 50,51% fiind utilizatori tineri cu vârste cuprinse între 15 și 44 de ani.
În ceea ce privește televiziunea, audiența totală a ajuns la 20,61%, iar cota totală a pieței naționale de televiziune a ajuns la 76,29%, în creștere cu 2,19 puncte procentuale față de anul trecut.
766 de milioane de vizualizări au venit din new media, o creștere cu 64% față de anul trecut, iar 188 de milioane de persoane au văzut trasmisiunile în direct, o cifră în creștere cu 56,7% față de anul trecut.
Noi recorduri de audiență în străinătate
Peste 1.000 de instituții media din 173 de țări și regiuni, inclusiv Statele Unite, Canada, Franța, Germania, Italia, Spania, Australia, Rusia, Japonia, Emiratele Arabe Unite, Singapore, Turcia, Africa de Sud, Kenya, au retransmis în direct gala.
Până în 22 ianuarie, ora 8:00 AM, CGTN a lansat 1.908 de elemente media despre Gala Sărbătorii Primăverii, care au fost citite și vizionate de peste 277 de milioane de persoane din întreaga lume.
Transmisia în direct a Galei Sărbătorii Primăverii pe CGTN a fost urmărită de 42,72 milioane de persoane, iar transmisia în direct pe platformele de socializare din străinătate ale CMG a fost urmărită de 51,76 milioane de ori.