Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, a stabilit un nou record în materie de vânzări. În numai cinci luni de la momentul lansării, compania a vândut 10 milioane de terminale HUAWEI P20 și P20 Pro.
„Suntem extrem de încântați că tehnologia inovatoare pusă la dispoziție de Huawei consumatorilor, prin intermediul celor mai recente flagship-uri pe care le-am lansat, a fost adoptată extrem de rapid de iubitorii de tehnologie de pe întreg globul. Pragul de 10 milioane de terminale vândute setează un nou standard pentru noi și ne conferă încredere că misiunea Huawei – de a face cele mai moderne tehnologii cât mai accesibile pentru publicul larg – trebuie să continue în același spirit inovator ca până acum”, a declarat Kevin Ho, Președinte al diviziei de telefoane din cadrul Huawei Consumer Business Group.
Pentru Huawei, atingerea acestui prag important vine să confirme încrederea pe care consumatorii o au în brandul Huawei, dar și în tehnologiile inovatoare integrate de companie în produsele sale.
HUAWEI P20 Pro și HUAWEI P20 au fost primele două dispozitive mobile care au primit un scor format din trei cifre din partea DxOMark, standardul industriei în ce privește măsurătorile și evaluările calității imaginii camerei foto și a obiectivelor. Chiar și acum, HUAWEI P20 Pro conduce clasamentul DxOMark Mobile, cu un scor de 109 puncte. Integrând sistemul de camere foto Leica, inteligența artificială și capacitatea de a reda imagini extraordinare în condiții de iluminare redusă, smarphone-urile seriei HUAWEI P20 fac fotografia profesională accesibilă oricui. În plus, de la lansarea versiunilor Twilight și Pink Gold ale HUAWEI P20, Huawei a creat o nouă tendință în designul telefoanelor mobile și a inspirat mulți alți producători să-și lanseze produsele într-o varietate mai mare de culori.
În plus, la începutul lunii trecute, Asociația Europeană pentru Imagine și Sunet a desemnat HUAWEI P20 Pro „Cel mai bun smartphone în 2018-2019”, catalogând terminalul drept „cel mai avansat smartphone de până acum și un deschizător de drumuri în domeniul fotografiei realizate cu ajutorul telefonului mobil”.
Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind peste o treime din populația globală. În 2017, Huawei s-a clasat pe locul al treilea în clasamentul livrărilor de smartphone-uri la nivel global. Compania a înființat până în acest moment 16 centre R&D în Statele Unite ale Americii, Germania, Finlanda, Suedia, Rusia, India și China. Huawei Consumer BG este una dintre cele trei unități de business ale Huawei și pune la dispoziția clienților săi smartphone-uri, tablete și PC-uri, accesorii inteligente și servicii cloud. Rețeaua globală Huawei este construită pe baza celor peste 20 de ani de experiență în industria telecomunicațiilor și este orientată spre a oferi soluții inovatoare, care se traduc în experiențe extraordinare pentru consumatorii de pretutindeni.