Noua campanie este valabilă în a treia săptămână a fiecărei luni, prima ediție fiind valabilă în perioada 15-21 ianuarie
Huawei Consumer Business Group România anunță lansarea Huawei Happy Week, campania special concepută pentru a le oferi consumatorilor reduceri semnificative ale prețurilor pentru device-urile de ultimă generație din categoriile PC și tablete, smartphone, wearables, audio și accesorii.
Campania Huawei Happy Week se desfășoară atât în magazinele Huawei Experience Store din Afi Cotroceni și Huawei Experience Store din Băneasa Shopping City, cât și online, pe www.huaweimobilestore.ro. Ofertele speciale din cadrul campaniei lunare Huawei Happy Week sunt concepute pentru a le oferi utilizatorilor cel mai bun raport calitate-preț al dispozitivelor care îi ajută să rămână conectați cu toate lucrurile importante: activitățile profesionale și de divertisment, dar și cu pasiunile și starea sănătății lor.
Prețuri cu până la 40% mai mici în cadrul ediției de ianuarie a campaniei Huawei Happy Week
HUAWEI P40 lite, smartphone-ul echipat cu o cameră principală de 48 MP, este disponibil în cadrul campaniei Huawei Happy Week cu un discount de 10% al prețului de vânzare recomandat de 999 lei. În același timp, în intervalul 15-21 ianuarie, smartphone-ul HUAWEI P Smart 2021, care se remarcă printr-o baterie generoasă de 5.000 mAh, poate fi achiziționat cu aceeași reducere, de 10%, aplicată prețului de vânzare recomandat de 899 lei.
Tableta HUAWEI MediaPad T10 WI-FI, cu un design practic, ideal pentru orice vârstă și stil de viață, este disponibilă în cadrul ediției din luna ianuarie a Huawei Happy Week la un preț mai mic cu 10% față de cel recomandat de 599 lei.
În plus, consumatorii interesați de dispozitive audio de top și de experiențe audio fără cusur pot beneficia de oferte exclusive la cele mai noi dispozitive din portofoliu. Astfel, căștile on-ear HUAWEI FreeBuds Studio ce răspund celor mai exigente cerințe audio cu ajutorul sistemului dinamic inteligent Active Noise Cancellation, pot fi achiziționate în perioada campaniei cu o reducere de 10% a prețului recomandat de vânzare de 1.299 lei. Parte din aceeași categorie și la fel de performante, căștile HUAWEI FreeBuds Pro, echipate cu tehnologia Active Noise Cancellation, sunt disponibile la un preț special în cadrul campaniei, cu un discount de 10% al prețului recomandat de vânzare de 999 lei.
Totodată, cel mai recent lansat gadget, ochelarii HUAWEI X GENTLE MONSTER Eyewear II, cu proprietăți acustice de ultimă oră, confortabili și ușor de integrat în orice ținută, sunt disponibili în intervalul 15-21 ianuarie cu un preț cu 10% mai mic decât cel recomandat de 1.499 lei.
Ofertele exclusive din cadrul campaniei Huawei Happy Week se aplică și în categoria smartwatch. Așadar, cei care își doresc să rămână în formă chiar și în sezonul rece pot beneficia de o reducere importantă de 20% la achiziționarea unui dispozitiv HUAWEI WATCH GT2 Pro sau HUAWEI WATCH FIT, cele mai recente și performante dispozitive din categorie. Discount-ul de 20% se va aplica prețului recomandat la vânzare al HUAWEI WATCH GT 2 Pro, de 1.499 lei, respectiv prețului recomandat al smartwatch-ului de fitness HUAWEI WATCH FIT, de 499 lei.
Cântarul inteligent HUAWEI Body Scale, special conceput pentru cei preocupați de controlul greutății corporale, este și el disponibil în intervalul campaniei la un preț special, cu 40% mai mic decât prețul de vânzare recomandat de 149 lei.
În plus, consumatorii benefiează de un cadou surpriză la achiziționarea laptop-urilor HUAWEI Matebook D14 și HUAWEI Matebook D15 din magazinele fizice sau online Huawei.
Produsele și serviciile HUAWEI sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania deține 14 centre R&D în țări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India și China. HUAWEI Consumer BG este una din cele 3 filiale ale companiei și include telefoane inteligente, computere și tablete, dispozitive purtabile și servicii cloud, etc. Cu peste 33 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare pentru consumatorii de pretutindeni.