Analiză Wizrom Software
În condițiile noului context din piața muncii – care implică adoptarea modelelor de lucru hibrid și remote – companiile mici și mijlocii încep să simtă nevoia implementării unor sisteme software de salarizare și administrare a personalului, conform Wizrom, una dintre cele mai mari companii dezvoltatoare de soluții IT pentru organizații din România. Reprezentanții companiei consideră că nevoia clienților de a pivota între modele de muncă demonstrează o dată în plus cât de util le este clienților un program versatil și standardizat de gestionare a resurselor umane.
Prin intermediul unui astfel de software, companiile se pot adapta la noua realitate de pe piața muncii, evitând surprizele legate de legislația în schimbare, de tendințe emergente și riscurile de securitate pentru angajați. Organizațiile pot, astfel, să-și stabilească în mod corect obiectivele, strategiile și bugetele necesare pentru managementul resurselor HR.
„Am observat, în ultimele luni, că nevoile întreprinderilor mici și mijlocii s-au schimbat. Redeschiderea birourilor, dar și debutul celui de-al patrulea val pandemic, au impus necesitatea adaptării noului mod de a lucra al angajaților. Desigur, acest model hibrid este mai dificil de gestionat decât unul de telemuncă 100% sau prezență fizică 100%, iar managerii caută constant modalități de a scădea costurile și de a crește productivitatea. Platformele automatizate de salarizare și management al angajaților reprezintă cea mai la îndemână soluție pentru aceste companii”, precizează Adrian Bodomoiu, director general în cadrul Wizrom Software.
Conform Comisiei Europene, în industrie, comerț, construcții și servicii, în România există aproximativ 500.000 de întreprinderi mici și mijlocii – cumulând 99% din totalul companiilor active în economia națională. Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) a publicat, la finalul anului 2020, un document conform căruia 61% dintre acestea și-au redus activitatea pe parcursul anului trecut. Totuși, în primul trimestru al acestui an, s-a înregistrat o creștere de peste 52% comparat cu primele trei luni ale lui 2020 în ceea ce privește înregistrările de noi companii, fiind înmatriculate 41.251 de noi IMM-uri.
WizOne for All – soluția HR standardizată și automatizată pentru managementul resurselor umane
În contextul actual, companiile se află în situația de a gestiona fie un sistem de muncă hibrid, fie unul de muncă la distanță. Mai ales în condițiile în care organizațiile sunt nevoite să facă o trecere rapidă de la un mod de lucru la altul – ținând cont de condițiile sanitare – acestea au nevoie să se bazeze pe o soluție versatilă de management al personalului care poate fi implementată rapid și în mod eficient.
Wizrom – bazându-se pe cele două decade de experiență în implementarea de software pentru gestionarea resurselor umane în mai mult de 3.000 de afaceri din România – a setat un flux de lucru standard în soluțiile WizSalary și WizOne, punând astfel la dispoziția IMM-urilor o versiune standard gândită special pentru acest segment – WizOne for All. Aceasta acoperă cele mai întâlnite fluxuri din departamentele dedicate resurselor umane, implementarea fiind rapidă și fără costuri inițiale.
„Indiferent de atitudinea față de schimbările prin care trecem – fie că le vedem ca pe obstacole de depășit, fie că le vedem ca oportunități de creștere și învățare – companiile trebuie să se adapteze noii realități. Tehnologiile evoluează constant, iar noile tendințe dictează noi direcții de dezvoltare. Totuși, uneori volumul imens de informații și schimbările legislative sunt greu de navigat. De aceea, am decis să oferim această versiune standardizată a soluțiiilor WizSalary si WizOne – WizOne for All – de management al resurselor umane, special adresată companiilor mici și mijlocii, care pot astfel să își deruleze în mod optim activitatea de bază, știind că partea de gestionare HR este acoperită”, completează Adrian Bodomoiu.
WizOne for All include patru module și poate fi implementat în doar o săptămână. Software-ul nu are costuri de implementare sau de instalare, iar plata licenței se face pe baza unui abonament lunar, în funcție de dimensiunea companiei.
Modulul de administrare personal este dedicat dosarelor angajaților în format electronic, care pot fi actualizate ușor și în timp real. Astfel, fiecare dintre aceștia beneficiază de un fișier conținând informații generale și date personale, beneficii, lista de echipamente utilizate, medicina muncii și alte certificări reînnoite periodic, sancțiuni etc.
Sistemul de pontaj electronic, care are o acuratețe de 100%, și care nu necesită introducerea manuală a datelor și care este compatibil cu o mare parte a sistemelor de control acces, oferă angajatorilor oportunitatea de a structura modul de înregistrare a pontajului în funcție de specificul activității companiei. Modulul de pontaj electronic poate fi configurat în funcție de următoarele variabile – tipul contractului de muncă, structura organizatorică și modul de lucru specific companiei (organizare în departamente, puncte de lucru, sucursale etc.).
Când vine vorba de salarizare, WizOne for All include și programul WizSalary, destinat IMM-urilor care au nevoie de un instrument simplu și eficient pentru calculul drepturilor salariale. Acest program a fost dezvoltat astfel încât să poată fi utilizat cu încredere atât de afaceri cu 10 angajați, cât și de companii cu sute sau mii de angajați. De altfel, peste un sfert din salariile angajaților din mediu privat din România sunt calculate cu WizSalary.
În plus, cu WizOne for All, prin modulul Self Service, companiile pot implementa un flux automat de transmitere și aprobare a cererilor angajaților. Angajații pot depune, astfel, solicitări pentru concediu de odihnă, medical sau alte cereri de absență sau work from home, iar managerii pot evita suprapunerea de concedii și pot vedea dintr-o singură privire prezența din cadrul departamentului.
IMM-urile beneficiază, astfel, de un instrument care garantează transparența proceselor, asigurând securitatea și protecția datelor organizației și ale angajaților.
WizOne for All este disponibil atat în cloud, cât și on-premise, cu instalare pe infrastructura clientului.