Pentru că trăim într-un secol al rapidității și al vitezei, în care oamenii nu mai au timp să analizeze decizii ori să se gândească de mai multe ori înainte de a achiziționa un produs sau un serviciu, antreprenorii trebuie să vină cu din ce în ce mai multe opțiuni prin care să atragă atenția clienților. Și cum altfel ar putea afacerile să iasă în evidență, dacă nu prin implicarea metodelor de promovarea intensă.
Cu toate acestea, și perspectiva unui marketing bine realizat trebuie gândită cât mai inteligent și mai activ, cu implicarea publicului. Din ce în ce mai multe companii apelează în mod frecvent la produse promoționale personalizate pentru a-și asigura vizibilitatea.
Cu certitudine, acest curent este unul de succes, din mai multe puncte de vedere, iar paleta de soluții la care puteți apela este din ce în ce mai largă. De la tricouri personalizate, la instrumente de scris sau multe alte obiecte promoționale, toate acestea transformă promovarea într-un proces mult mai simplu și mai ușor de realizat. De altfel, rata de succes crește atunci când oamenii te observă peste tot, iar raportul de fidelitate dintre client și brand se va afla pe o pantă ascendentă.
Totodată, aceste materiale promoționale pot avea și alte avantaje semnificative asupra companiei:
- Stimulați decizia de cumpărare a unui client – obiectele personalizate ajută la creșterea gradului de conștientizare a prezenței unei mărci pe piață, la creșterea interesului pentru vânzarea produselor și la finalizarea procesului de cumpărare;
- Acestea permit construirea și menținerea activă a unei imagini de marcă pe piață – materialele promoționale implică o expunere extinsă a imaginii de brand, care este de dorit, în special pe termen lung;
- Elemente reprezentative autentice care reprezintă produsul – materialele de acest fel sunt cartea de vizită a companiei, care transmite valorile și preocupările companiei în general. Ele sunt prezentarea clară a firmei, motiv pentru care trebuie să acordăm atenție realizării lor;
- Atrageți loialitatea partenerilor și mai ales a clienților – unul dintre obiectivele acestor materiale este de a crește satisfacția și implicarea partenerului sau a publicului. Relația aceasta este importantă, iar produsele de acest fel îi pot crește valoarea semnificativ;
- Construiți o bază de date cu potențiali clienți – cu materiale promoționale, puteți construi și menține treptat o bază de date cu potențialii clienți în așa fel încât să puteți monitoriza atent nevoile și dorințele celor interesați de serviciile pe care le oferiți.
În esență, pentru ca aceste produse să aibă efectul scontat este ideal să avem în vedere și plasarea lor și felul în care clienții sau partenerii noștri interacționează cu ele.
Expoziții și târguri
Expozițiile și târgurile indiferent că sunt online sau fizice implică un număr mare de participanți din diferite arii de activitate, astfel încât în cadrul acestora există oportunități ample de promovare și atragere de noi clienți. În același timp, firmele vor face o impresie favorabilă după ce oferă articolele promoționale.
Întâlniri și conferințe
Indiferent de specificul pe care îl are afacerea ta, conferințele și întâlnirile de afaceri pot include produse personalizate precum pixuri metalice sau stick-uri USB. Ele pot fi oferite și angajaților pentru ca aceștia să poată fi identificați cu ușurință la întâlniri sau la alte evenimente de această anvergură. Este esențial ca ceea ce alegeți să folosiți într-un cadru de acest fel să fie aplicabile pe specificul momentului, dar și identitatea brandului.
Lansări de produse, petreceri de vacanță și evenimente speciale
Oamenii sunt entuziasmați de întâlnirile în care pot socializa și este ușor să începi o conversație cu un client potențial, mai ales atunci când ai la îndemână un material promoțional personalizat. Lansarea oricărui produs sau serviciu ar trebui să fie o experiență de neuitat, motiv pentru care trebuie marcată așa cum se cuvinte pentru a rămâne în memoria clienților. De altfel, la petrecerile de sărbători și evenimentele speciale, companiile obișnuiesc să oferă adesea cadouri promoționale angajaților, clienților și vizitatorilor în semn de mulțumire.
Concerte și evenimente sportive
Deoarece concertele și evenimentele sportive reunesc un număr mare de oameni într-un singur loc, utilizarea articolelor promoționale pentru promoții este deosebit de eficientă. Acestea cresc gradul de conștientizare a mărcii și creează o legătură puternică între consumatori și marcă.
Concursuri și tombole
Internetul îți oferă un avantaj pe care în trecut afacerile nu îl aveau. Cu ajutorul lui poți ajunge la mai mulți oameni și astfel ai ocazia să organizezi concursuri și tombole cu premii care pot fi produse promoționale. Acest lucru va genera mai mult interes pentru brand-ul tău. Concursurile de acest fel și tombolele organizate pe rețelele de socializare sau în cadrul unui eveniment independent pot avea următoarele efecte benefice asupra imaginii brand-ului:
- Creșterea vânzărilor;
- Creezi o bază de date uriașă;
- Implici publicul în mod activ.
Cu articolele promoționale personalizate, nu numai că poți obține rezultate imediate, ci vei avea și ocazia să îți promovezi indirect marca pe o perioadă mai lungă de timp, în contexte diverse.