Începutul anului dublează vânzările de produse destinate întreținerii sănătății, categoria de sport&fitness fiind vedeta acestei perioade. Motivele principale? Angajamentele pe care le fac românii la început de an, creșterea nivelului de trai, campaniile de reduceri ale retailerilor și conștientizarea, într-o manieră mai extinsă, în rândul populației, a beneficiilor pe care le au sportul, mișcarea și îngrijirea personală.
În acest context, cele mai vândute produse sunt din categoria echipamentelor indoor – benzi de alergat, steppere, biciclete fitness, cu discount-uri ce ajung la 50%.
De asemenea, la început de an, prin prisma angajamentelor de a petrece mai mult timp în aer liber și pentru a profita de campaniile de reduceri, românii cumpără și trotinetele electrice și bicicletele electrice.
„Am înregistrat anul trecut o creștere cu aproape 80% a vânzărilor de produse din categoria Sport&Fitness, fiind segmentul cu cele mai bune rezultate în 2018 la evoMAG, prin prisma evoluției. Estimăm pentru această perioadă o dublare a vânzărilor de produse de acest gen, iar pentru întreg anul, o creştere cu 50%. În prezent avem în categorie circa 8.600 de repere și, datorită cererii mari, vom adăuga acestui segment, în 2019, peste 2.500 de noi produse”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
La mare căutare sunt și dispozitivele destinate monitorizării activității sportive. Astfel, au crescut semnificativ vânzările de brățări fitness și ceasuri sportive care pot monitoriza pașii făcuți, distanțele parcurse, caloriile consumate etc.
În medie, bugetul pe care îl alocă românii achiziției de produse din categoria Sport&Fitness este de aproape 400 de lei, mai mare, în 2018, cu peste 30% față de 2017.
Pentru a veni în sprijinul clienților, evoMAG desfășoară, până pe 3 februarie, o campanie de lichidare de stocuri, cel mai mare eveniment de reduceri al sezonului. Astfel, peste 14.000 de produse din aproape toate categoriile listate în site vor beneficia de cele mai mari discounturi oferite în acest sezon, de până la 70%.