Ediția a treia a Festivalului IntenCity, desfășurată în perioada 28-30 iunie 2024, a oferit o experiență unică pentru zeci de mii de spectatori. Evenimentul a avut un buget total de 15.567.000 lei și două scene pe Stadionul Ion Oblemenco și Sala Polivalentă din Craiova.
Din bugetul total, suma de 9.180.000 lei reprezintă subvenția Primăriei Municipiului Craiova în sprijinul proiectului cultural, iar Opera Română Craiova, prin acțiunile de marketing și promovare, a atras suma de 6.387.000 lei.
În cadrul veniturilor atrase, biletele și abonamentele vândute au generat 1.870.000 lei (sumă rămasă după plata obligațiilor către stat), sponsorizările au adus 4.259.000 lei, iar sectorul de food & beverage a contribuit cu 258.000 lei.
La cea de-a treia ediție, veniturile atrase au constituit 41,03% din bugetul total al evenimentului, probabil cel mai mare procent de venituri atrase înregistrat de un proiect cultural al unei instituții publice din România.
Ponderea veniturilor atrase în bugetul total al festivalului pentru primele două ediții a fost 10,62% (2022), respectiv 24,54% (2023), la ediția de anul acesta înregistrându-se o creștere de aproximativ patru ori comparativ cu ediția inaugurală.
Referitor la modalitățile de acces în arealul festivalului, Opera Română Craiova a vândut abonamente și bilete de o zi în sumă de 1.870.000 lei (sumă rămasă după plata obligațiilor către stat).
Super show pe o scenă unică în România
Ediția din acest an a adus pe spectaculoasa scenă principală montată pe Stadionul Ion Oblemenco, artiști și formații de top la nivel mondial. Evenimentul s-a încheiat cu un mix de excepție realizat de Dmitri Vegas și Like Mike, doi DJ cunoscuți la nivel global.
Au mai mixat Alan Walker și Ginaluca Vacchi, care a încântat publicul cu un remix al imnului Universității Craiova și concertat formații și artiști precum Subcarpați, Helena Paparizou, Dubioza Kolektiv, Damian Drăghici & Brothers și mulți alții.