ROMÂNIA
PROIECTUL PRIVIND ÎMBUNĂTĂȚIREA MANAGEMENTULUI RISCURILOR DE DEZASTRE
Titlul Contractului:
”Execuţie lucrări de construire pentru obiectivele de investiții:
Lot 1 – “Demolare construcţie administrativă existentă şi construire clădire nouă pentru Detaşamentul de Pompieri Zimnicea din cadrul ISUJ Teleorman”;
Lot 2 – ”Demolare construcţie administrativă existentă şi construire clădire nouă pentru Secţia de Pompieri Moldova Nouă din cadrul ISUJ Caraş – Severin”
Lot 3 – ”Construire clădire nouă pentru Secţia de Pompieri Băileşti din cadrul ISUJ Dolj”
Nr. împrumut: 8892-RO și 9529-RO
Nr. de referinţă: RO-GIES-470896-CW-RFB
1. Guvernul României a primit două împrumuturi de la Banca Internațională pentru Reconstrucție și Dezvoltare pentru a sprijini implementarea Proiectului privind îmbunătățirea managementului riscului la dezastru („Proiectul”) și intenționează să aloce o parte din fondurile Proiectului pentru plăţi prevăzute în contractul/ contractele: Execuție lucrări de construire pentru obiectivele de investiții:LOT 1 – “Demolare construcţie administrativă existentă şi construire clădire nouă pentru Detaşamentul de Pompieri Zimnicea din cadrul ISUJ Teleorman”; LOT 2 – ”Demolare construcţie administrativă existentă şi construire clădire nouă pentru Secţia de Pompieri Moldova Nouă din cadrul ISUJ Caraş – Severin”; LOT 3 –”Construire clădire nouă pentru Secţia de Pompieri Băileşti din cadrul ISUJ Dolj”.
2. Inspectoratul General pentru Situații de Urgențăsolicită prin prezenta invitație depunerea de oferte sigilate, din partea Ofertanţilor eligibili, cu privire la oricare sau ambele loturi menționate mai sus, fiecare dintre aceste lucrări de construire având o durată estimată de execuție de: Lot 1 – 15 luni, Lot 2 – 15 luni și Lot 3 – 15 luni.
3. Licitația se va organiza în conformitate cu procedura de achiziții competitivă, desfășurată la nivel național, denumită “Cerere de oferte” (Request for Bids – RFB), așa cum este specificată în Regulamentul Băncii Mondiale privind finanțarea proiectelor de investiții ale împrumutaților, ediția noiembrie 2020 (”Regulament de achiziții”) și este deschisă participării tuturor Ofertanților, după cum este descris în acest Regulament.
4. Ofertanţii eligibili care sunt interesaţi pot obţine informaţii suplimentare de la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență- Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) la datele de contact de mai jos,în timpul orelor de serviciu luni –vineri 8:30-16:00.
5. Un set complet al documentelor de licitaţie în limba Română, în format electronic, va fi furnizat Ofertanților eligibili interesaţi, ca urmare a unei cereri scrise transmisă la adresa de email de mai jos, în care se vor menționa informațiile de contact ale Ofertantului. Documentația de licitație va putea fi descărcată de pe un link care va fi trimis Ofertantului prin e-mail.
6. Se va organiza o vizită la fiecare dintre cele 3 amplasamente în perioada 17-19.03.2025. Ofertanții interesați vor transmite o solicitare de participare cu minim 2 zile lucrătoare înainte, la adresa de email indicată mai jos, furnizând următoarele informații referitoare la persoanele desemnate să participe la această vizită: nume, telefon, e-mail, C.I. scanată. Solicitările de clarificări la documentația de licitație trebuie primite de către Angajator până la 24 martie 2025, inclusiv.
7. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa de mai jos înainte de 14 aprilie 2025, ora 14:00. Licitaţia electronică nu estepermisă. Ofertele întîrziate vor fi respinse. Ofertele vor fi deschise public, în prezenţa reprezentanţilor desemnaţi ai ofertanților și a oricăror persoane care doresc să participe, la adresa de mai jos la data și ora 14 aprilie 2025, ora 14:00.
8. Toate ofertele trebuie însoţite de o Garanţie de participare la licitaţieîn valoare de: LOT 1: 130.000 Lei, LOT 2: 110.000 Lei și LOT 3: 125.000 Lei.
9. Se atrage atenția asupra prevederilor Regulamentului de achiziții care menționează cerința potrivit căreia Împrumutatul va comunica, în cadrul Notificării de Atribuire a Contractului, informații privind beneficiarul real cu referire la ofertantul câștigător, în baza Formularului de Identificare a Beneficiarului Real care este inclus în documentația de licitație.
10. Adresa menţionată mai sus este:
Inspectoratul General pentru Situații de Urgență,
Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) „Îmbunătățirea Managementului Riscurilor de Dezastre”
În atenţia: General-maior Benone Gabriel DUDUC, Manager de proiect;
București, Bvd. Dimitrie Pompeiu nr. 10A, sector 2, cod poștal 077190;