Studiile de specialitate indică faptul că numărul de persoane care apelează la printare mobilă în diverse locații este în continuă creștere. Konica Minolta, ca furnizor de servicii IT și partener pentru digitalizarea afacerilor, sprijină această dezvoltare cu soluții inteligente de business și IT. Astfel, în decursul anului, Konica Minolta a desfășurat o activitate susținută de dotare a saloanelor de așteptare Lufthansa, la nivel global, pentru a oferi oaspeților acestei companii aeriene servicii gratuite de printare și copiere. Toate saloanele au fost dotate cu sisteme multifuncționale bizhub cu conectare WiFi.
La începutul acestui an, Konica Minolta a inițiat acțiunea de echipare a saloanelor de așteptare Lufthansa, cu sistemele multifuncționale, conexiune Wi-Fi și serviciul „Secure Guest Print”. Prima țară care a beneficiat de aceste servicii a fost Germania, iar acum, serviciul de printare este disponibil în saloanele Lufthansa la clasele First, Business și Senator din întreaga lume. Astfel, toți clienții Lufthansa de la clasele menționate vor putea efectua, de la orice dispozitiv cu acces la Internet, lucrări de printare care vor fi trimise direct la sistemele bizhub. Oaspeții Lounge Lufthansa au reacționat pozitiv la serviciul oferit de Konica Minolta, iar Lufthansa este foarte mulțumită de sistemele noi și de încredere.
“Am petrecut mult timp în căutarea unei soluții sigure și fiabile de imprimare și copiere pentru zonele noastre de lounge, care să ofere oaspeților o experiență de utilizare ușoară. Am găsit partenerul potrivit pentru acest lucru în Konica Minolta. Cifrele actuale ale utilizatorilor din Frankfurt și München arată că noul serviciu se dovedește a fi foarte popular printre oaspeții noștri” declara, la începutul anului 2018, Kathrin Schmittner, Director de Proiecte Lounge, Lufthansa AG.
Interfața de utilizare simplă și intuitivă, cu care sunt dotate sistemele multifuncționale bizhub, este un factor important pentru Konica Minolta, oferind clienților o experiență plăcută. Oaspeții din saloanele Lufthansa beneficiază acum de aceste echipamente. Ei pot trimite documentele către o anumită adresă de e-mail, primesc un cod PIN pe care, ulterior, îl utilizează pentru printarea pe sistemul multifuncțional bizhub. Secure Guest Print, o aplicație de la platforma bizhub Evolution a Konica Minolta, este utilizată pentru a îndeplini cele mai stricte cerințe de securitate. În plus, toți oaspeții pot folosi serviciul gratuit de copiere fără cod. Integrarea unei funcții de scanare este și ea planificată pentru a fi implementată în viitor.
„Încă de la lansare, am primit în mod constant un răspuns pozitiv din partea clienților. Oaspeții din salon beneficiază de servicii gratuite de printare și copiere, ceea ce face printarea mobilă ușoară și accesibilă”, explică Kathrin Schmittner, Senior Product Manager Aeroporturi și saloane la Lufthansa, adăugând: „colaborarea cu Konica Minolta a mers foarte bine”. Ea descrie cum a decurs parteneriatul : „Nu-mi amintesc niciun alt proiect de implementare IT care să fi fost integrat atât de bine, incluzând acceptarea Managerilor Lounge. De mult timp căutam fără succes un posibil partener pentru acest serviciu, fără a fi nevoie să facem schimbări majore în infrastructura IT a saloanelor! „
Este, de asemenea, de menționat faptul că deja am înregistrat cereri datorită soluției software stabilite.
Toate saloanele sunt echipate cu instrucțiuni de printare. Ori de câte ori a fost posibil, o siglă 3-D Konica Minolta a fost plasată direct deasupra sistemului respectiv sau direct pe tava de hârtie, în cazuri excepționale. Acest lucru se aplică tuturor saloanelor enumerate, cu excepția sălilor de primă clasă în care nu este permisă nicio publicitate.