LagardereTravel Retail România va deschide un nou restaurant 1 Minute în proiectul de birouri Unirii View, în luna februarie 2019. Cu o rețea de 36de magazine în România, 1 Minute este un concept internațional de tipul “QuickService Restaurant” care oferă clienților o servire rapidă și o gamă bogată de produse axată în principal pe Fresh Food, totul într-o locație cu un design și o arhitectură moderne. Astfel, Unirii View își extinde oferta de spațiicomerciale și de relaxare atât pentru ocupanții clădirii cât și pentru trecători.
Nouaunitate 1 Minute va fi amplasată la parterul clădirii de birouri. Restaurantulva oferi o varietate de produse culinare proaspete (sandvișuri, salate,deserturi, sucuri din fructe proaspăt stoarse și produse patiserie) cât și un segment complementar de produse Convenience (tabac și accesorii, snackuri dulci și sărate, băuturi răcoritoare, cafea proaspăt măcinată, cărți și reviste).
”Prin deschiderea unui magazin 1 Minute în această clădire modernă de birouri continuăm expansiunea rețelei în centrul Capitalei și în principalele centre deafaceri. Suntem un retailer cu un know-how solid în dezvoltarea și implementarea conceptelor detipul Quick Service Restaurant, cafenele și alte concepte Foodservice, atât lanivel local cât și la nivel internațional, de aceea construim fiecare magazinavând în minte nevoile persoanelor din zona respectivă și ne propunem săoferim, de fiecare dată, o gamă adaptată de produse și servicii, eficiență,confort și atmosferă prietenoasă”, a declarat Petruța Ioniță – Director Marketing & Category Management, reprezentulLagardere Travel Retail Romania.
Unadintre cele patru divizii ale grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail esteun lider global inovator în industria de retail pentru călători. Diviziaoperează 4.400 de magazine pentru liniile de business Travel Essentials, DutyFree & Fashion și Foodservice situate în aeroporturi, gări și alte concesiuni,în 34 de țări la nivel global. Lagardère Travel Retail generează vânzări de 4,5 miliarde de euro (gestionate 100%).
UniriiView, cea mai înaltă clădire modernă de birouri din centrul Bucureștiului, a fost finalizată recent de Weerts Group, în urma unei investiții de 33 de milioane de euro. Proiectul a fost livrat cu un grad de pre-închiriere de peste80%, subsidiarele locale ale NTT Data, H&M, Pernod Ricard, Red Bull sauSpaces stabilindu-și spațiile de birouri în Unirii View.
”UniriiView beneficiază de o poziționare ultracentrală, foarte aproape de o multitudine de restaurante și cafenele, dar proximitatea și confortul ocupanțilorproiectului reprezinta principala noastră prioritate. Astfel, am conturat unmix de facilități la parterul turnului de birouri care să răspundă rapid șieficient oricăror nevoi ale angajaților”, a declarat Andreea Pâun, managing partner al companiei de consultanțăimobiliară Griffes, care s-a ocupat de strategia comercială a proiectului, dela închirierea spațiilor de birouri și până la marketing, într-o abordare integrată.
Unirii View are o suprafață închiriabilă de aproximativ 17.300 de metri pătrați,împârțiți pe 19 etaje supraterane, clădirea fiind noul reper al zonei centraledin București cu cei 73 de metri ai sai. Clădirea dispune de asemenea de o parcare subterană generoasă, împărțită pe trei etaje. Unirii View este amplasatpe Bulevardul Corneliu Coposu, la o distanță de doar cinci minute de PiațaUnirii.
Weerts Group a fost fondat de către Yves Weerts, un antreprenor belgian cu un istoric de investiții pe piața imobiliară locală, printre care dezvoltarea și vânzarea cu succes a Deva Logistic Park către fondul de investiții CTP.