Caută pe site
Publică anunț în ziar
Logo-Curierul-National-Wht Logo-Curierul-National-Blck
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: „Lăsați-vă surprinși de România!”: Campanie MEAT de promovare a destinației turistice România în Paris
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Turism

„Lăsați-vă surprinși de România!”: Campanie MEAT de promovare a destinației turistice România în Paris

Curierul Național
Autor Curierul Național Publicat 19 septembrie 2023
Distribuie
Distribuie

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a demarat o campanie outdoor de promovare a României ca destinație turistică în Franța, desfășurată în perioada 6-26 septembrie a.c., pe străzile din Paris. Obiectivul principal al acțiunii este atragerea unui număr tot mai mare de turiști francezi în România.

Campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenția publicului francez asupra României ca destinație turistică și de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural și natural al țării noastre. Acțiunea se derulează în două etape: prima a constat în afișarea, în perioada 6 – 12 septembrie a.c., a două imagini reprezentative pentru țara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfășoară în perioada 13 – 26 septembrie a.c., a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.

Conform estimărilor inițiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă. Toate panourile se găsesc în poziții cu vizibilitate mărită în oraș, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Élysées. Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare și un buget mare pentru vacanțe și călătorii.

În ceea ce privește a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective și atracții ale orașului. Conform cercetării inițiale, rețeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piața pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.

Totodată, este important de menționat că perioada de desfășurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal și Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franța. La acest eveniment sunt așteptați peste 3 milioane de turiști, care vor intra și ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinație turistică.

Piața franceză reprezintă o piață prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franța clasându-se în topul primelor 10 țări ai căror cetățeni vizitează țara noastră. Totodată, Consiliul de Brand Turistic Național situează Franța printre cele 7 țări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, UK, Israel, Spania sau Polonia. Parisul, ales pentru desfășurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al șaselea oraș ca mărime la nivel mondial și unul dintre cele mai vizitate orașe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turiști.

Curierul Național 19 septembrie 2023
Distribuie articolul
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Smart-home de lux în Alba Iulia, listat de Romania Sotheby’s International Realty
Articolul următor 63% dintre români ar achiziționa o pompă de căldură, dacă subvențiile de stat ar acoperi o parte din cost
Lăsați un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Topul destinațiilor de toamnă – 2023
Turism
Farmec extinde gama Gerovital Tratament Expert sub sloganul „Plin de viață. La fel ca tine”
Companii
Tech Transfer, eveniment-satelit al conferinței How to Web, are loc pe 3 octombrie, în București
Companii

RSS Stiri Economice

  • Fornetti a câștigat titlul de cea mai bună rețea de franciză din Europa 25 septembrie 2023
  • 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu și jumătate cred că este ok 22 septembrie 2023
  • McDonald’s deschide al doilea restaurant din Pitești, unitatea cu numărul 98 în România 22 septembrie 2023

RSS Stiri Fotbal

  • Moment fabulos la SR Brașov! Antrenorul Pîrvu a intrat pe teren la 53 de ani!
  • Etapa 4, Liga 3. Bucovina Rădăuți a marcat de 10 ori în deplasare. Egal între Poli și Bihor

Trebuie să citești

Turism

Topul destinațiilor de toamnă – 2023

- Deși sezonul estival și vacanțele s-au încheiat pentru marea majoritate, cerințele și dorințele turiștilor DAL TRAVEL nu iau deloc…

6 minute
Turism

Turismul, ”minge de ping-pong” între cabinetul Primului Ministru și Ministerul de Finanțe

► ANAT cere ferm Guvernului menținerea sistemului actual de acordare a voucherelor de vacanță Asociația Națională a Agențiilor de Turism…

3 minute
Turism

Românii își fac deja planuri pentru vacanța de iarnă

Studiu Kiwi.com - Numărul de rezervări realizate pe Kiwi.com pentru călătorii pe timpul iernii a crescut cu 52% comparativ cu…

4 minute
Turism

Într-o vacanță în România, un turist străin cheltuiește, în medie, 2549 lei

În trimestrul II 2023, turiştii nerezidenţi sosiţi în România au cheltuit în medie 2479,2 lei/persoană. În semestrul I 2023, turiştii…

4 minute
Logo-Curierul-National-Icon Logo-Curierul-National-Icon-Blck
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Fonduri Europene
  • Redacția

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

TEMATICE

  • Cultură și Educație
  • Eveniment
  • Opinii
  • Sănătate
  • Caricatură

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?