Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Mastercard și Microsoft își unesc forțele pentru inovare în domeniul identității digitale
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
IT

Mastercard și Microsoft își unesc forțele pentru inovare în domeniul identității digitale

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 10 decembrie 2018
Distribuie

Mastercard (NYSE: MA) și Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) au anunțat săptămâna trecută o colaborare strategică menită să îmbunătățească modul în care oamenii își folosesc și își administrează identitatea digitală.

În prezent, verificarea identității online este în continuare condiționată de prezentarea unei dovezifizice sau digitale, gestionată de o entitate centrală, fie că este vorbadespre numărul pașaportului, adresă, numărul permisului de conducere sau desprealte informații pentru autentificare ale utilizatorului. Această condiționare reprezintăo povară imensă pentru consumatori, care trebuie să rețină sute de parolepentru diferite identități și care sunt supuși unor procese complexe prinintermediul cărora trebuie să-și dovedească identitatea și să-și administreze datele.Lucrând împreună, Mastercard și Microsoft și-au propus să le ofere oamenilor ometodă sigură și imediată prin care aceștia să își poată dovedi identitateadigitală, oricând și în orice situație doresc.

Răspunsul la aceste provocări constă într-un serviciu dezvoltat de Mastercard și de Microsoft, care le va permite consumatorilor să introducă, să controleze și să distribuie datele de identitate așa cum își doresc: prin intermediul dispozitivelor pe care le folosesc în fiecare zi.

„Peisajul identității digitale de azi este neuniform, iar ceea ce funcționează într-o anumită țară nu funcționează și în alta. Avem oportunitatea de a dezvolta un sistem care să-i pună pe oameni pe primul loc, oferindu-le control asupra propriilor date de identificare și a locurilor în care acestea sunt folosite. Colaborarea cu Microsoft ne aduce cu un pas mai aproape de a face să devină realitate un serviciu de administrare a identității digitale care să fie interoperabil la nivel global”, a declarat Ajay Bhalla, President, Cyber and Intelligence solutions, Mastercard.

Accesul la o identitate digitală universal recognoscibilă poate oferi experiențe noi și îmbunătățite pentru utilizatori în cadrul interacțiunilor cu diferite business-uri, furnizori de servicii sau cu propria comunitate online, în mai multe domenii, printre care:

  • Servicii financiare: îmbunătățește și grăbește procesul de identificare a persoanei care solicită un nou cont bancar sau un împrumut.
  • Comerț: permite o experiență personalizată și mai eficientă a cumpărăturilor online și în magazine, indiferent de modalitatea de plată, de dispozitivul de plată sau de furnizorul de servicii.
  • Servicii guvernamentale: simplifică interacțiunile cu agențiile și cu serviciile guvernamentale, printre care depunerea taxelor, solicitarea pașapoartelor sau asigurarea contribuțiilor sociale.
  • Servicii digitale: optimizează și asigură o utilizare simplificată a serviciilor de e-mail, a rețelelor sociale, a serviciilor de streaming de filme/muzică și a platformelor de ridesharing.

„Identitatea digitală reprezintă piatra de temelie a modului în care oamenii trăiesc, muncesc și se joacă în fiecare zi. Credem că oamenii ar trebui să aibă control asupra identității și a datelor digitale și suntem încântați de această primă colaborare cu Mastercard prin intermediul căreia vom da viață unor inovații care să asigure descentralizarea identității digitale”, a declarat Joy Chik, corporate vice president, Identity, Microsoft.

Această inițiativă legată de identitatea digitală ar putea ajuta și la rezolvarea altor provocări comune:

  • Înregistrarea identității: mai mult de un miliard de oameni, majoritatea femei, copii și refugiați, nu sunt recunoscuți în mod oficial; o identitate digitală le poate îmbunătăți accesul la servicii de sănătate, financiare și sociale.
  • Verificarea identității: o singură identitate digitală reutilizabilă poate ajuta oamenii să interacționeze cu comercianți, cu bănci, cu agenții guvernamentale și cu nenumărați furnizori de servicii digitale, într-un mod mai simplu, mai sigur și cu un cost mai mic.
  • Prevenirea fraudei: o singură identitate digitală poate ajuta la reducerea fraudei și a furtului de identitate în diferite forme.

Inițiativa va reprezenta fundația pentru noi servicii Mastercard realizate cu sprijinul Microsoft Azure și va consolida colaborarea cu liderii din comunitățile bancare, ai operatorilor de rețele mobile și ai comunităților guvernamentale. Mastercard și Microsoft își unesc acele forțe care au transformat ambele companii în lideri globali: experiența Microsoft în tehnologia identității și experiența Mastercard în organizarea în siguranță a interacțiunilor digitale într-un ecosistem multiplu complex.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Amenajarea unui acvariu și camera copiilor, proiectele lunii decembrie la HORNBACH
Articolul următor Un adevărat ciclon amenință economia globală
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Ucraina propune o nouă rundă de negocieri de pace cu Rusia
Extern
Spania stăpânește incendiul de lângă Madrid care a umplut orașul cu un nor de fum
Extern
România a înregistrat una dintre cele mai mari emisiuni de obligațiuni din ultimii ani pe piețele internaționale, atrăgând aproximativ 4,7 miliarde de euro
Economie

RSS Știri Fotbal

  • Dispare încă un club de fotbal! De vină, mediul toxic promovat de FRF
  • PENIBIL! FC FCSB se face de râs și este prima echipă românească învinsă vreodată de Andorra
  • Thriller la Miercurea Ciuc: Csíkszereda – Dinamo 2‑2 în prima etapă a Superligii
  • CFR Cluj începe cu emoții: victorie chinuită în prelungiri cu Unirea Slobozia
  • Start în trombă pentru „Șepcile Roșii”: 4-1 în deplasare cu Metaloglobus

Citește și

IT

Noua prioritate în apărarea cibernetică: accentul se mută de la rețea la utilizatori și la accesul lor la resursele companiei

6 minute
accenture
IT

Accenture: Ce lecții trebuie să învețe companiile pentru a se proteja mai bine de atacurile cibernetice

6 minute
IT

WhatsApp va include un sistem avansat de căutare

2 minute
IT

Ericsson lansează Open Lab pentru a facilita dezvoltarea tehnologiilor de virtualizare a rețelelor 5G

7 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?