Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Mondelez lansează Halls pentru consumatorii români: un brand nou într-o nouă categorie
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Mondelez lansează Halls pentru consumatorii români: un brand nou într-o nouă categorie

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 23 octombrie 2018
Distribuie

Mondelez, una dintre cele mai importante companiiîn industria de snacking, lansează pe piața din România gama de gumă demestecat Halls.Cu acest nou produs, Mondelēz International – unul dintre ceimai importanți producători de gumă de mestecat din lume -le propune consumatorilorromâni guma HALLS, familiarizați deja cu marca de dropsuri Halls.

,,Produsele Halls oferă un sentiment unic de prospețime, care te ajută să te simți în formă. Sub sloganul „Vibrează de prospețime” lansăm pe piață guma de mestecat Halls, care este foarte cunoscută de consumatorii din întreaga lume. Brandul Halls aduce varietate consumatorilor noștri români pe o piață care are potențial de creștere”, a declarat Katerina El Amin, Brand Manager Halls Mondelēz International, pentruRomânia, Bulgaria și piețele din estul Adriaticii.

În ambele categorii – gumă de mestecat și bomboane- produsele Halls sunt disponibile în 4 sortimente. Aromele de mentă/eucalipt răspund preferințelor majorității consumatorilor, deoarece sunt preferate atunci când aleg guma de mestecat sau bomboanele pentru o pauză de prospețime. Variantele cu arome de fructe devin din ce în ce mai atractive pentru consumatorii români.

Guma de mestecat și bomboanele sunt consumate pe parcursul întregii zile, în fiecare zi, acestea fiind alegerea multor consumatori atunci când simt nevoia de prospețime.

Înființat în 1893, în Marea Britanie, de către frații Hall, brandul Halls continuă să încânte consumatorii din întreaga lume. Având la bază ideea de prospețime revigorantă, brandul Halls

s-a dezvoltat, determinându-i pe oameni să se simtă pregătiți de acțiune, să profite de moment și să fie în cea mai bună formă – să VIBREZE DE PROSPEȚIME.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Erdogan, despre cazul Jamal Khasshogi: Serviciile de securitate au dovezi ca asasinarea a fost premeditata
Articolul următor Croația: Fostul premier Ivo Sanader, condamnat la închisoare
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Implicarea Filialei Județene Maramureș a UGIR în procesul de evaluare ARACIS pentru specializarea „Informatică Economică” la Universitatea de Vest „Vasile Goldiș” – o premieră la nivel național în domeniul Științe Economice
Economie
Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
Actualitate
ANCOM prelungește consultarea publică privind piața serviciilor de acces local la puncte fixe
Actualitate

RSS Știri Fotbal

  • CFR Cluj, regina Cupei! Victorie cu 3-2 într-o finală dramatică cu Hermannstadt
  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!
  • Etapă șocantă în Liga 2. Toate candidatele la retrogradare au câștigat!
  • Deznodământ amânat! Steaua și Csikszereda au remizat pentru a treia oară în acest sezon

Citește și

Companii

Vodafone România fuzionează cu UPC

3 minute
Companii

Kuldeep Kaushik, numit Chief Executive Officer al NN în România

1 minute
Companii

Pe o piață a vinului de 4,62 mil. hl, BASF România lansează ediția a opta a competiției Povești cu Vinuri Românești

8 minute
Companii

Compania Crosspoint Real Estate își întărește echipa prin cooptarea lui Bogdan Gubandru

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?