Nomade Communication își extinde portofoliul de clienți în afara țării și deschide un nou birou în Plovdiv, Bulgaria.
Începând cu acest an, Nomade Communication va colabora cu CPG Consult Bulgaria, o companie de consultanță și EU funds management, cu portofoliu extins de clienți dobândiți în peste 15 ani și cu expertiză în numeroase piețe europene.
„Internaționalizarea activității agenției vine în urma unei evoluții constante pe care am înregistrat-o în cei patru ani de activitate, pe parcursul cărora am fost implicați în proiecte internaționale și am dobândit o experiență pe care o considerăm relevantă. Din acest motiv, deschiderea noului sediu din Plovdiv, prin colaborarea cu CPG Consulting, ne motivează să continuăm implementarea aceleiași abordări și să oferim suport tuturor partenerilor noștri în eforturile lor de a-și îndeplini obiectivele specifice. Principalele obiective pe care ni le-am propus sunt: diversificarea portofoliului de clienți, crearea unor noi servicii conexe core business-ului, însă adaptate noii piețe și dezvoltarea unor noi avantaje competitive din perspectiva unei piețe devenite globale”, spune Adriana Cocîrță, Fondator și Managing Partner al Nomade Communication.
Agenția este condusă de Adriana și Mihaela Cocîrță, în calitate de Managing Partners, fiind o afacere de familie.
„Încă de la început, viziunea noastră a fost aceea de a acorda o dimensiune internațională activității noastre. Colaborarea cu CPG Consulting Bulgaria și deschiderea sediului din Plovdiv reprezintă un prim pas în dezvoltarea activității noastre și în diversificarea serviciilor pe care le oferim. Strategiile pe care le propunem se bazează mereu pe tendințele din aria noastră de expertiză, campaniile implementate fiind aliniate așteptărilor atât ale clienților, cât și ale partenerilor noștri”, completează Mihaela Cocîrță, Managing Partner al Nomade Communication.
Înființată în 2016, Nomade Communication livrează strategii de comunicare corporate, social media marketing și consultanță strategică, ajutând companiile să își consolideze relația cu comunitățile lor și generând strategii de creștere a vizibilității acestora în rândul audiențelor vizate. În 2019, agenția a fost inclusă, pentru a doilea an consecutiv, în Top PR România.