Kaspersky Lab a lansat o nouă versiune a soluției sale freemium, Kaspersky Password Manager. Soluția simplifică procesul de organizare a datelor personale importante – de la parole, până la documente și fotografii.
Mai exact, Kaspersky Password Manager le permite acum utilizatorilor să vizualizeze și să stocheze documente PDF și să împartă pe categorii fișierele încărcate, făcând astfel găsirea unui document mai rapidă și mai ușoară. Noua versiune aduce, de asemenea, capacitatea de a verifica în baze de date publice dacă o parolă a fost compromisă. În plus, suportă scenarii de utilizare multi-platformă, astfel încât un cont să poată gestiona seiful securizat pe toate dispozitivele utilizatorilor.
Utilizatorii pot încărca acum permisele de conducere, pașapoartele / cărțile de identitate, cardurile, fișierele de asigurare și alte tipuri de documente valoroase, sub formă de JPG, de alte formate de imagine sau de PDF cu mai multe pagini. Utilizatorii pot apoi să atribuie categoria potrivită fișierului încărcat, pentru un acces ușor și o căutare rapidă.
Cazurile de scurgeri de informații la scară largă privind conturi private au devenit o realitate. Începând cu anul 2013 – cazul Yahoo, până la publicarea recentă Collection # 1, care conținea peste un miliard de combinații unice de e-mail și parole. Toate au fost puse la dispoziție pe forumuri populare de hackeri. Tehnicile tradiționale pentru crearea unor parole puternice (lungime, prezența simbolurilor speciale etc.) nu mai sunt suficiente. Utilizatorii trebuie să fie mai atenți ca oricând și să adopte măsuri de securitate proactive pentru păstrarea datelor în siguranță. Noua versiune de Kaspersky Password Manager va avertiza utilizatorul inclusiv dacă parola pe care a ales-o a apărut în bazele de date cu conturi compromise.
„Este bine cunoscut faptul că numărul de documente și parole care trebuie să fie accesate crește în fiecare zi. Oamenii au nevoie acum de o soluție care să păstreze toate aceste documente securizate și într-un singur loc”, a declarat Marina Titova, Head of Consumer Product Marketing la Kaspersky .