Cu ocazia minivacanței de 1 Mai, autoritățile din mai multe regiuni din China au lansat noi produse turistice și au organizat o serie de activități culturale menite să răspundă cerințelor diverse și personalizate ale populației. De asemenea, au fost luate măsuri care să faciliteze accesul publicului la aceste evenimente și atracții.
Potrivit datelor publicate de Centrul de Statistică al Ministerului Culturii și Turismului, în cele cinci zile de vacanță s-au înregistrat aproximativ 314 milioane de călătorii interne, ceea ce reprezintă o creștere de 6,4% față de aceeași perioadă din anul 2024. Cheltuielile totale ale turiștilor au depășit 180,2 miliarde de yuani, înregistrând o creștere de 8%.
Totodată, turismul internațional în China a început să se redreseze. Printre principalele țări de origine ale turiștilor străini s-au numărat Myanmar, Coreea de Sud, Malaezia, Australia, Marea Britanie, Thailanda, Filipine, Rusia, Vietnam și Japonia. Acești turiști au reprezentat 57,4% din totalul vizitatorilor străini din perioada menționată.