Omniasig Vienna Insurance Group își continuă angajamentul de a aduce mai aproape de public informațiile din domeniul asigurărilor, prin comunicarea transparentă pe principalele linii de business. În acest context, Omniasig anunță că în anul 2023, timpul mediu de plată a unui dosar de daună CASCO a fost de doar 4 zile, de la data primirii ultimului document necesar dosarului. Timpul mediu de realizare a constatării sau a reconstatării a fost de doar 1 zi. Aceste termene reduse de plată sunt posibile datorită eficienței procesului de gestionare a daunelor, proces care are la bază o echipă de profesioniști extrem de bine pregătiți, care utilizează în mod optim tehnologia și inovația și urmăresc constant un nivel cât mai ridicat de calitate a serviciilor oferite asiguraților companiei.
În cursul anului 2023, Omniasig a plătit despăgubiri în valoare de aproximativ 680 milioane lei și circa 80.000 dosare de daună pe linia asigurărilor auto facultative Casco din portofoliul său.
Pentru a putea oferi asiguraților Casco o experiență cât mai plăcută, eficientă și de calitate, Omniasig oferă acestora acces la rețeaua de service-uri partenere ce include peste 760 locații la nivel național. Dintre aceste service-uri partenere, 65% sunt service-uri de reprezentanță, iar 35% sunt service-uri multi-marcă.
Din această rețea, 30% dintre locații au drept de constatare auto prin corespondență electronică, ceea ce înseamnă că asiguratul poate merge direct în respectivul service unde va face și constatarea dosarului său de daună și va efectua și reparația mașinii sale.
De asemenea, Omniasig are și o rețea națională de constatatori specializați care pot efectua constatarea și evaluarea daunelor în centrele de constatare din principalele orașe alte țării, iar la nevoie pot efectua deplasări la locațiile indicate de clienții care au avut daune majore.
Dosarul de daună Omniasig poate fi avizat și soluționat atât 100% într-o formă digitală, cu avizarea online pe www.Omniasig.ro și finalizarea procesului prin modalități digitale, cât și prin intermediul call-center-ului companiei, 021.9669. Interacțiunea umană prin intermediul echipei noastre de specialiști rămâne în continuare un element important pentru noi, oferind această experiență acelor clienți care și-o doresc, în paralel cu cea digitală.
Omniasig evaluează permanent nivelul calității serviciilor oferite clienților prin sistemul de măsurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel internațional. Astfel, clienții care au avut un dosar de daună la Omniasig sunt rugați să evalueze experienţa avută şi modalitatea de instrumentare a daunei, satisfacţia asiguratului şi calitatea serviciilor oferite fiind măsurate într-un sistem eficient, pe o scală de la 1 la 10. Rezultatul NPS pe linia Casco în anul 2023 a fost de 90%.
Tipurile de asigurări Casco din portofoliul Omniasig răspund nevoilor tuturor categoriilor de clienți, atât persoane fizice, cât și juridice.
Pe lângă produsul Casco Standard, compania oferă și produsul Casco ECOnom, la un buget redus, prin care se pot asigura mașinile cu o vechime între 6 și 20 ani. Asigurarea acoperă atât riscul de accidente cu alte vehicule, precum și daunele produse de fenomene ale naturii (grindină, ploaie torențială, furtună, uragan, tornadă, avalanșă de zăpadă, sau prăbușirea unui copac pe mașină din cauza furtunii).
De asemenea, unul dintre beneficiile asigurarii Casco Omniasig, utilizat mai mult în această perioadă, este ASISTENȚA RUTIERĂ, prin care asigurații pot beneficia de suport în cazul unui incident rutier, atunci când mașina nu mai este deplasabilă.