Parfumuri de nișă

În ultimii ani, au apărut numeroase parfumuri în ediție limitată, așa numitele parfumuri de nișă. E vorba de parfumuri de lux, create pentru anumite evenimente sau inventate special pentru o anumită vedetă, ori pur și simplu esențe rare, cu ingrediente scumpe, care în final reprezintă un parfum exclusivist.

Multe magazine de parfumuri încep să introducă în oferta lor parfumurile de nișă. Analiștii din industrie au constatat că mici branduri de parfumuri de nișă încep să smulgă din cota de piață a imensei industrii de parfumuri, care are vânzări de peste 17 miliarde £ anual.

Dacă vreți să aflați mai multe despre parfumurile de nișă, iată câteva detalii interesante care vă vor stârni interesul și poate veți decide să includeți un astfel de parfum printre cosmeticele preferate.

Parfumurile de nișă – o privire de ansamblu

Când ne referim la parfumuri de nișă, ne gândim la parfumuri rare, speciale, și greu de găsit. Esențele de nișă sunt de obicei asociate cu un preț ridicat, dar cu toate acestea, pasionații de parfumuri știu  valoarea fiecărei picături.

În ultimii ani, a existat o creștere extraordinară în popularitate a produselor de parfumerie exclusiviste.  Au apărut nume noi, interesante pe piața „elitei“ parfumurilor. Aromele parfumurilor de nișă au devenit mai îndrăznețe și încearcă să reproducă succesul marilor case de parfumuri consacrate. Fuziunile proaspete de arome sunt de multe ori inspirate de evenimente și experiențe deosebite. Unparfum de nișă spune o « poveste » și creează o anume stare emoțională, înainte de a fi un simplu produs cosmetic.

Diferențe între parfumurile de nișă și parfumuri de designer

Atunci când vorbim de parfumurile semnat de marii designeri, nu întotdeauna acestea sunt și parfumuri de nișă. Parfumurile de nișă sunt de obicei produse în cantități limitate, în vreme ce parfumurile semnate de creatori celebri sunt totuși produse în masă.

Persoanele care aleg parfumuri de nișă au oportunitatea să poarte mirosuri exclusive și originale, totual unice prin ingredientele care lipsesc din aromele comune ale parfumurilor cunoscute.

Creatorii parfumurilor de nișă sunt foarte stricți în utilizarea unei concentrații mai mari de extract de parfum și folosesc mai multe ingrediente naturale pentru a crea o senzație minunat și originală. De multe ori introduc anumitei compuși care nu se regăsesc în aromele comune. Parfumurile de nișă nu miros precum sticluțele de apă de toaletă din marile magazine și sunt de asemenea diferite și de parfumurile brand.

Parfurmurile de designer sunt create de case celebre de parfumuri, au mirosuri destul de comune și pot fi găsite în marile magazine care vând cu amănuntul și chiar în aeroporturi în magazinele « duty free »

Deși parfumurile de designer pot fi acuzare de lipsa de exclusivitate, unul dintre principalele puncte de atracție este accesibilitatea. Este de necontestat faptul că parfumurile de nișă au un preț mult mai mare decât parfumurile clasice. Pentru o persoană care pur și simplu vrea un parfum cunoscut, există o selecție largă de parfumuri de designer pe piață, branduri cunoscute care au de obicei prețuri stabile și n foarte mari.

Parfumurile de brand, semnate de designeri, au un prêt accesibil, de obicei sub 50 euro, datorită promovării intense și a reclamelor prezente pretutindeni. Parfumurile de nișă nu folosesc de obicei personalități sau vedete pentru promovare ci dompotriva, sunt alese pentru exclusivitate și discreție.

În lupta dintre parfumurile comune și cele de nișă parfumuri, ambele opțiuni vin cu argumente puternice, ceea ce face fiecare dintre ele o opțiune bună de luat în seama. Dar totuși, întrebarea rămâne. Ar trebui să faceți trecerea de la parfumul creat de designer la parfumuri de nișă?

Răspunsul depinde de fapt de preferințele personale și standardul fiecăruia. Este o ciocnire între lucrurile comune și cele neobișnuite. O alegere între ordinar și special. Alegerea unui parfum ține strict de propriile preferințe .

Încă nehotărât dacă ar trebui să cumperi un parfum comun sau un parfum de nișă? Iată câteva puncte pe care le poți analiza înainte de a decide.

ACCESIBILITATE

Dacă vrei să alegi dintr-o gama largă de parfumuri, ai la dispoziție un centru comercial sau Mall, une găsești mărci consacrate de parfumuri, la diferite gramaje, pe care le poți cumpără la prețuri modice. Parfumuri de nișă găsești însă mai greu, deși în ultima vreme au devenit mai accesibile, în case de parfum de tip boutique și magazine online care vând parfumuri de mișa.

COST

Parfumurile clasice de designer sunt firește mult mai ieftine că parfumurile rare de nișă. Datorită ingredientelor deosebite și a rețetelor speciale, greu de reprodus, aceste parfumuri rare au evident prețuri mult mai mari. Însă datorită persistenței mirosului sunt mai rezistente în timp.

AROMĂ

Dacă vrei un parfum memorabil, care să poarte amprenta personalității tale, atunci alege un parfum de nișă. De multe ori, aceste parfumuri au mirosuri mai puțîn obișnuite, rareori florale. Un parfum de nișă poate fi adorat sau poate părea neplăcut, depinde enorm de personalitatea fiecăruia și felul în care parfumul se combină cu pH-ul pielii, oferind suportul olfactiv distinctiv.

Multe persoane și-au găsit parfumul preferat printre cele de nișă, având în vedere că parfumurile de designer sunt prea comerciale și uneori chiar banale.

- PUBLICITATE -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW