Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: PepsiCo triplează cantitatea de plastic reciclat în producția de PET-uri, dorind să ajungă la peste 50% rPET, până în 2030
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Retail

PepsiCo triplează cantitatea de plastic reciclat în producția de PET-uri, dorind să ajungă la peste 50% rPET, până în 2030

Irina Băncilă
Autor Irina Băncilă
Publicat 6 septembrie 2018
Distribuie

PepsiCo și-a prezentat astăzi obiectivul de a realiza ambalajele sale din plastic reciclat (rPET) în proporție de 50%, până în 2030,  în țările din UE, cu un țel intermediar de 45%, până în 2025. Prin atingerea acestui obiectiv, compania va tripla cantitatea de plastic reciclat pe care o folosește, până la echivalentul a peste 50.000 de tone de rPET.

Anunțul vine în sprijinul campaniei voluntare derulate de Comisia Europeană privind utilizarea plasticului reciclat, care prevede ca, până în 2025, zece milioane de tone de plastic reciclat să fie folosite în realizarea de  produse noi pentru piața europeană.  Obiectivul PepsiCo acoperă toate țările din UE până în 2025, vizând toate brandurile  de băuturi din portofoliul companiei, care utilizează ambalaje din PET (principalul material folosit de companie pentru îmbutelierea băuturilor), inclusiv Pepsi, Pepsi MAX, 7Up, Tropicana și Naked. Acesta se va aplica în cadrul tuturor operațiunilor legate de producerea băuturilor companiei PepsiCo și a fost, de asemenea, acceptat de către partenerii de îmbuteliere în franciză.

Obiectivul stabilit pornește de la viziunea globală a companiei PepsiCo, ”Performanță cu Scop”, care include ca scop realizarea de ambalaje din materiale 100% reciclabile, compostabile sau biodegradabile, și de a reduce impactul lor asupra mediului până în 2025.  Compania estimează că, în prezent, 90% din ambalajele băuturilor sale, folosite la nivel mondial, sunt complet reciclabile.

PepsiCo utilizează deja într-o proporție foarte mare ambalaje din plastic reciclat, conforme  standardelor de calitate din industria alimentară, folosind aproximativ 13% rPET (recycled PET) în operațiunile sale de îmbuteliere din UE, în 2017.

Silviu Popovici, președinte și director executiv al operațiunilor PepsiCo din zona Europei şi Africii Subsahariene, a adăugat: „Noi, la PepsiCo, ne-am asumat răspunderea de a proteja mediul înconjurător și de a găsi modalități sustenabile de fabricare a produselor. În ultimii ani, am participat la numeroase inițiative care au avut misiunea de a promova o cultură care sprijină și încurajează recuperarea și reciclarea ambalajelor, în Uniunea Europeană. Sunt fericit să vă anunț, că vom trece la următorul nivel în utilizarea plasticului reciclat în ambalarea produselor noastre, lucrând să atingem și să depășim acest țel nou în următorii ani.

Ne dorim ca până în 2030 să ne atingem obiectivul: 50% din ambalajele noastre de tip PET să conțină material obținut prin reciclare.

Știm că vor exista provocări în călătoria noastră, nu în ultimul rând pentru că, momentan, capacitatea de furnizare a unor materiale plastice reciclate, accesibile pentru ambalarea produselor alimentare, este destul de slabă.

Lansăm un apel agenților economici din sistemul de reciclare, atât din zona privată, cât și din cea publică, inclusiv Comisiei Europene, să ni se alăture și să facă investițiile necesare pentru extinderea capacității de reciclare. Cu condiția unui progres corespunzător, în ceea ce privește creșterea ratelor de recuperare a ambalajelor și îmbunătățirea tehnologiei de reprocesare, vom căuta să ne depășim obiectivul actual.”

PepsiCo este membru al New Plastics Economy, o inițiativă apărută în urmă cu trei ani, condusă de Fundația Ellen MacArthur, care lucrează cu parteneri implicați în susținerea durabilității ambalajelor și care doresc construirea unui sistem de reciclare complex.

O parte esențială pentru creșterea disponibilității materialelor plastice reciclate, potrivite pentru reutilizarea în realizarea ambalajelor, este asigurarea faptului că sticlele sunt mai degrabă stocate în sistemul de reciclare, decât în mediul înconjurător. În plus față de participarea la sistemele de responsabilitate extinsă a producătorilor (EPR) din întreaga Uniune Europeană, PepsiCo este partener la programele de creștere a ratelor de recuperare și reciclare. Acestea includ campanii de educare și promovare pentru consumatori, cu privire la activitatea de reciclare, inclusiv campanii de etichetare on-pack, cum ar fi „Jede Dose Zählt: Recycling ohne Limit” din Austria și ” Vous triez, nous recyclons”, o campanie de consum din Franța, care promovează importanța sortării deșeurilor și reciclabilitatea sticlelor din plastic.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Tudorel Toader anunță astăzi propunerea pentru funcția de procuror-șef al DNA
Articolul următor Germania este pregătită să ofere ajutor țărilor care găzduiesc refugiați sirieni
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

CM Hochei: Elveția învinge SUA după un joc impecabil. Finlanda pierde la limită în fața Tre Kronor
Sport
Runda a cincea la Superbet Chess Classic: jocuri echilibrate, tensiune maximă și șah de clasă mondială
Sport
Precizări AEP privind dezinformările din mediul online referitoare la operațiunile efectuate în secțiile de votare în ziua alegerilor
Politic

RSS Știri Fotbal

  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!
  • Etapă șocantă în Liga 2. Toate candidatele la retrogradare au câștigat!
  • Deznodământ amânat! Steaua și Csikszereda au remizat pentru a treia oară în acest sezon
  • Dinamo smulge un punct dramatic din duelul cu CFR. Clujenii se îndepărtează de titlu!

Citește și

Companii

Crăciunul, stimul semnificativ pentru piața bunurilor de larg consum

13 minute
Retail

Tendințe pe piața retailului de lux. Până în 2030 se estimează ca valoarea pieței să ajungă la 580 miliarde de euro

6 minute
Imobiliare

Activitate de dezvoltare modestă pe piața de retail în primele 9 luni, în 2022 investițiile revin

6 minute
Retail

Reprezentant al retailerilor: Marile rețele comerciale sunt interesate în păstrarea puterii de cumpărare

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?