Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Perspective foarte bune și în 2019 pentru afacerile din comerțul online din România
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
IT

Perspective foarte bune și în 2019 pentru afacerile din comerțul online din România

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 4 aprilie 2019
Distribuie
imagine curierulnational

Creșteri cu două cifre ale volumelor de vânzări sunt așteptate în comerțul online din România și în anul 2019, o situație care nu surpinde pe nimeni, după mulți ani de creșteri accelerate. Românii sunt tot mai interesați de a face cumpărături pe internet, mai ales datorită numărului tot mai mare de dispozitive mobile de ultimă generație și a conexiunilor de internet performante și ieftine. Este la îndemână pentru oricine să facă shopping online de pe smartphone sau tabletă, iar producătorii de gadgeturi mobile găsesc în țara noastră o piață foarte atractivă inclusiv pe segmentul premium.

Utilizatorii români de internet realizează comenzi online în special de la magazine autohtone, dar pe anumite nișe există volume însemnate generate și de magazine online din alte țări, în special din Europa, Asia și Statele Unite ale Americii. Interesant este că, la fel cum spre exemplu o farmacie online din Germania se adresează în mod direct pieței românești, speculând lipsa anumitor tipuri de medicamente pe piața locală, tot așa diverși retaileri români pot specula nișe pe care să activeze pe anumite piețe externe. Este o oportunitate foarte bună mai ales pentru producătorii români de produse premium, care se pot adresa foarte ușor consumatorilor cu venituri mai ridicate. Putem vorbi de alimente, cosmetice, îmbrăcăminte, încălțăminte, mobilă și decorațiuni… Așadar, atât bunuri de larg consum, cât și bunuri de folosință îndelungată.

Producătorii, mai ales cei de tip IMM, pot alege astfel de opțiuni pentru a evita să vândă ieftin către distribuitori. Ideal este să fie realizate magazine online distincte pentru piața românească și pentru alte piețe, pentru că pot să difere prețurile practicate și abordarea comercială. Chiar dacă promovarea se va face probabil mai ales prin prisma rețelelor de socializare, website-ul în sine este cel pe care se consemnează vânzările. Astfel, mare atenție trebuie avută la toate aspectele ce țin de realizarea magazinului online. Soluțiile tehnice trebuie să fie fără compromisuri, securitatea web asigurată clienților să fie maximă. Furnizorii de soluții tehnice trebuie aleși așadar cu mare grijă. Un capitol nu doar important, ci chiar esențial, este cel al hostingului. Pentru găzduire web de magazin online, soluții premium la costuri accesibile pot fi găsite chiar la un provider local consacrat inclusiv pe piețele internaționale (un exemplu în sine pentru modul în care internetul te poate ajuta să vinzi la nivel global) și anume http://www.thc.ro/.

Economia românească traversează o perioadă bună, iar acest lucru se vede pe piața locală mai ales în ceea ce privește apetitul pentru consum. Inflația este în creștere, prețurile de retail cresc și ele destul de ușor, comercianții online pot profita de acest context pentru a se impune rapid, în condițiile în care mediul e-commerce presupune costuri minime pentru business-uri. Dacă în mediul offline există chirie care este foarte posibil să crească în mod repetat, online cheltuielile pot fi ținute sub control mult mai ușor. Cei care nu au lansat deja afaceri online o pot face chiar și cu bani foarte puțini. Un start-up online nu necesită mari investiții, sumele depinzând totuși de nișă, de specificul afacerii și de nivelul de abordare care se dorește pe termen scurt și mediu.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Calendar
Articolul următor moda Culorile anului în modă: ce și cum se poartă!
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

A treia seară de proteste, în București. Mii de oameni s-au strâns în Piața Victoriei
Actualitate Politic
Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate

RSS Știri Financiare

  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România
  • Hercesa depășește borna de 600 de apartamente în construcție pe plan local
  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Campioni la neîncasarea taxelor în UE: România pierde o treime din TVA și din impozitul pe profit

Citește și

magazin online
IT

Ce trebuie să știi dacă vrei să deschizi un magazin online

7 minute
IT

Ren Zhengfei, CEO Huawei: încă putem fi nr.1 și fără Google

4 minute
IT

WhatsApp va include un sistem avansat de căutare

2 minute
IT

România, hub regional în IT – industria locală de software va continua să crească în 2021 cu circa 10%

8 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?