Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Peste jumătate dintre români citesc publicații de știri atunci când se află online
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
IT

Peste jumătate dintre români citesc publicații de știri atunci când se află online

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 10 noiembrie 2020
Distribuie
Foto: Unsplash

Reveal Marketing Research a derulat un studiu despre comportamentul românilor în mediul online și a aflat care sunt principalele activități ale oamenilor atunci când stau pe Internet, într-o săptămână obișnuită.

  • Accesarea rețelelor de social media este activitatea cea mai frecventată de români atunci când stau pe Internet, cu 83% dintre respondenți cu această opțiune.
  • Schimbul de e-mailuri este pe locul 2 în topul activităților românilor în mediul online, 73% din totalul eșantionului menționând această variantă.
  • Peste jumătate dintre români (55%) citesc publicații de știri atunci când petrec timp în mediul online.
  • 43% dintre români afirmă că au făcut cumpărături online în ultima săptămână.

Principalele activități online ale românilor

Rețelele de socializare se află, de departe, în topul preferințelor respondenților atunci când se gândesc la activitățile pe care le desfășoară în mediul online (83%). Procentele celor care afirmă că petrec timp pe social media într-o săptămână obișnuită sunt ridicate pentru toate segmentele analizate: de la tinerii profesioniști (89%) până la seniorii pensionari (82%).

Conform datelor Reveal Marketing Research, publicațiile de știri (site-uri, reviste, ziare) sunt și ele preferate de pensionari într-o proporție de 76%, alături de maturii fără partener într-o proporție de 60%. Internetul ne poate răspunde la orice întrebare la doar un click distanță, iar mediul online este acum un canal important de informare. Deci, este de înțeles de ce românii declară că au această activitate în mod constant.

Verificarea și trimiterea e-mailurilor este o altă activitate frecventă de-a lungul unei săptămâni, având 83% dintre tinerii profesioniști cu această opțiune.

Lucrul de acasă sau învățatul sunt activități desfășurate pe internet de către 26% dintre români.

Divertisment și timp liber

Activitățile de relaxare și de divertisment sunt alte opțiuni menționate de către respondenți. Potrivit Reveal Marketing Research, tinerii, urmați de familiile moderne, ascultă muzică atunci când utilizează Internetul. 69% dintre mileniali și 61% dintre tinerii profesioniști au afirmat că ascultă muzică pe Internet, iar 59% dintre familiile moderne au aceeași activitate într-o săptămână. Deși comparativ cu primele segmente, seniorii pensionari înregistrează un procent mai scăzut când vine vorba de a asculta muzică atunci când stau pe Internet, observăm, totuși, că 4 din 10 pensionari fac acest lucru. Vedem o deschidere a pensionarilor spre mediul online.

Vizionarea filmelor, a programelor TV sau a canalelor de streaming video se numără printre activitățile recurente ale românilor pe Internet. Milenialii și tinerii profesioniști afirmă în cea mai mare măsură că desfășoară această activitate (61%, respectiv 73%). Familiile tradiționale înregistrează un procent mai redus la acest capitol – 39%.

Având în vedere contextul COVID-19, observăm că mai mult de jumătate dintre mileniali fac apeluri video sau vocale pe Internet. Relațiile sociale sunt importante, mai ales în această perioadă, astfel încât Internetul le permite să țină legătura cu cei apropiați.

Dezvoltare personală și hobby-uri

Peste o treime dintre mileniali participă la cursuri online plătite sau gratuite. Aceștia par să fie cei mai preocupați de dezvoltarea personală prin intermediul platformelor digitale, comparativ cu restul segmentelor care au optat în foarte mică măsură pentru această opțiune de răspuns. Doar 11% dintre familiile moderne și 5% dintre familiile tradiționale folosesc internetul pentru diverse cursuri. Similar, seniorii pensionari folosesc în foarte mică măsură internetul pentru astfel de cursuri – doar 4%. În schimb, aproape un sfert dintre maturii fără partener participă la astfel de cursuri online.

1 din 4 mileniali caută pe Internet informații despre pasiunile lui. În mod similar, aproximativ o treime din familiile moderne face același lucru. Este interesant faptul că 41% dintre seniorii pensionari sunt, la rândul lor, preocupați de hobby-uri și apelează la informațiile din mediul online pentru a afla ce îi interesează.

Tranzacții online

Aproape jumătate dintre respondenți (45%) realizează plata facturilor sau a altor cheltuieli pe Internet. Este interesant faptul că mai mult de jumătate dintre seniorii pensionari (54%) au optat pentru plățile online, întrebați care au fost activitățile desfășurate online în ultima săptămână. Familiile moderne (52%) și maturii fără partener (51%) au menționat în proporții similare efectuarea plăților pe internet.

Aplicațiile bancare online sunt, în special, accesate de către tinerii profesioniști (45%) și de familiile moderne (48%).

- Publicitate -

Deși încă nu a început perioada reducerilor cu ocazia Black Friday, 43% dintre români afirmă că au făcut cumpărături online în ultima săptămână.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Noutățile IoT (Internet Of Things) pentru anul 2021 bazate pe schimbările aduse de pandemie
Articolul următor Cum vor arăta viitoarele locuri de muncă după pandemia COVID 19
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Filmul documentar „Șapte zile care au schimbat secolul” a ajuns în Casa Europei din Belgrad
Actualitate
Atac zero-day pe Samsung Galaxy: telefoane compromise printr-o simplă imagine WhatsApp
IT
Documente interne: Meta câștigă miliarde din reclame pentru escrocherii, în timp ce utilizatorii devin tot mai expuși
IT

RSS Știri Financiare

  • Peste jumătate dintre angajații la stat vor un salariu mai mare! Cât câștigă?
  • Wellness-ul, noul activ strategic al liderilor moderni
  • Cristian Constantin este „Cel mai promițător tânăr somelier al anului”
  • Până la 900 de trotinete Bolt sunt vandalizate lunar în orașele din România

Citește și

IT

Maguay a organizat cea de-a 16-a ediție a evenimentului anual No Time for Downtime

7 minute
telefon-min
IT

7 sfaturi pentru cei care vor să își cumpere un telefon nou

7 minute
IT

Inteligența Artificială Generativă va duce la crearea unei valori economice globale de 6-8 trilioane de dolari

7 minute
IT

Jumătate dintre consumatori consideră că noile experiențe digitale sunt un substitut satisfăcător

5 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?