Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Prima campanie derulată sub coordonarea directă a unui minister public, premiată pentru excelență de către industria națională de Relații Publice
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Actualitate

Prima campanie derulată sub coordonarea directă a unui minister public, premiată pentru excelență de către industria națională de Relații Publice

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 22 noiembrie 2024
Distribuie

Campania de comunicare și promovare „România Atractivă”, proiect național de turism cultural, câștigă două trofee de aur în cea mai importantă competiție din domeniul Relațiilor Publice (PR).

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) anunță o premieră pentru instituțiile publice: campania de comunicare pentru proiectul național de turism cultural „România Atractivă” a fost premiată cu două trofee de aur la Romanian PR Award, cea mai prestigioasă competiție națională din industria relațiilor publice.

Campania, realizată sub coordonarea directă a MIPE, a fost recunoscută pentru excelența sa în două categorii importante: Comunicare în Domeniul Public și Cultură.Artă, demonstrând impactul și relevanța proiectului pe scena publică și culturală din România.

„Suntem mândri de această performanță înregistrată la mai puțin de șase luni de la lansarea programului de turism cultural al României. Este un exemplu că se poate, că autoritățile publice în parteneriat cu entități private pot genera proiecte de succes cu un singur mare beneficiar – România. Îi felicit pe partenerii noștri pentru rezultate, mulțumim juraților pentru evaluări și ne exprimăm susținerea pentru ca acest proiect să continue să genereze efecte benefice pentru economia națională și cea a comunităților în care cele peste 275 de obiective turistice de patrimoniu, parte din România Atractivă, sunt situate”, a declarat Adrian Câciu, ministrul investițiilor și proiectelor europene.

Premiul acordat campaniei „România Atractivă” reflectă eforturile susținute ale MIPE și ale partenerilor săi pentru promovarea culturii și turismului în România, mai ales în contextul în care Romanian PR Awards 2024 a atras peste 340 de înscrieri, subliniind nivelul ridicat al concurenței.

Lansat în mai 2024, programul „România Atractivă” reprezintă o inițiativă strategică a MIPE, concepută pentru a valorifica patrimoniul cultural și turistic al României, integrându-l în 12 rute tematice care cuprind 275 de obiective turistice.

România Atractivă își propune să dezvolte turismul cultural și să contribuie la creșterea atractivității zonelor istorice și culturale ale țării. Cele 12 rute tematice, care includ atracții precum castele, cule, biserici de lemn și cetăți, sunt prezentate pe o platformă multimedia dedicată și vor beneficia de infrastructură rutieră specifică până în 2026.

Programul, parte a Componentei 11 – Turism și Cultură din Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), este coordonat de MIPE și implementat de consorțiul format din Terra Building S.R.L. și Eventya Co S.R.L., desemnat câștigător al licitației organizate în 2022.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Târgul de Crăciun „Magia Basmelor”, pe esplanada Operei Naționale București în luna decembrie
Articolul următor Impozitul pe cifra de afaceri pentru unele dintre marile companii petroliere se triplează, la 1,5%, Iohannis a promulgat legea. Rompetrol, cea mai afectată companie
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului a picat
Politic
Despre traseele de drumeție de la munte accesibile copiilor
Turism
Top 5 stațiuni montane din România pentru familii, cu facilități pentru copii
Turism

RSS Știri Financiare

  • IT&C becomes Romania’s leading services exporter, with a 6.67% contribution to GDP
  • Romania operates the third-largest deposit return system in the EU
  • IT&C devine liderul exporturilor de servicii. Contribuția la PIB a sectorului a ajuns la 6,67%
  • 1 din 2 români alocă un buget de până la 1.000 de lei pentru Crăciun și Revelion

Citește și

Actualitate

Caricatura zilei

Actualitate

Portul Constanța, blocat. Camioanele cu cereale românești și alte mărfuri stau în cozi de zeci de kilometri

3 minute
Actualitate

Depozitarul Central va distribui sumele de bani pentru obligaţiunile emise de Golden Foods Snacks SA

1 minute
iohannisiohannis
Actualitate

Klaus Iohannis: „Nu avem niciun motiv să ne relaxăm”. Acordul cu BOR retras

1 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?