Raiffeisen Bank a lansat în faza pilot o nouă platformă de comunicare și interacțiune cu IMM-urile și cu cliențîi săi Premium Persoane Fizice – RaiConnect. Este vorba de o aplicație care asigură legătura audio-video la distanță între clienți și responsabilii bancari dedicați. Lansarea acestei platforme este un pas important spre un model de business centrat pe consilierea de la distanță a clienților, rapidă și facilă.
La începutul acestei luni, Raiffeisen Bank a dat startul pentru contactarea efectivă a clienților Premium Persoane Fizice și a celor IMM și înrolarea lor în noua platformă RaiConnect. În prezent câteva sute de clienți beneficiază de bancher personal prin această platformă nouă, iar banca colectează opiniile în timp real, pentru a îmbunătăți funcționalitățile acesteia.
“Mă bucur că am reușit să implementăm acest nou model de comunicare cu clienții, prin RaiConnect. În această primă fază avem o echipă de 9 bancheri dedicați clienților IMM și 10 bancheri dedicați clienților Premium, colegi entuziaști și experimentați din toate regiunile țării care contactează clienții și ii familiarizează cu acest serviciu de consultanță la distanță, cu scopul de a aduce banca mai aproape de ei și de nevoile lor.Începutul este promițător și suntem receptivi la toate opiniile pe care le primim, atât de la colegi, cât și de la clienți, pentru a le integra și a face din RaiConnect canalul preferat de comunicare al clienților noștri.” a spus Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank.
Platforma RaiConnect ajută cliențîi să-și gestioneze mai ușor și mai rapid situația financiară și portofoliul de produse și servicii bancare.