România este promovată la TTG Travel Experience, cel mai mare târg dedicat specialiștilor din industria turismului din Italia. Evenimentul, desfășurat în perioada 09-11 octombrie a.c. la Rimini, reprezintă o platformă de referință pentru promovarea turismului global. Standul național, organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT), găzduiește 17 expozanți, inclusiv Organizații de Management al Destinației, care vor avea ocazia să interacționeze cu principalele agenții de turism italiene, operatori de turism și alți profesioniști din industrie, într-un cadru exclusiv B2B.
Piața italiană continuă să fie una dintre cele mai importante pentru România, situându-se pe locul al doilea în ceea ce privește numărul vizitatorilor străini care aleg țara noastră pentru petrecerea vacanțelor. Interesul turiștilor italieni față de România crește constant, aceștia fiind atrași atât de oferta culturală, city break-uri, natură, cât și de noile produse turistice, cum ar fi wellness, turism activ și de aventură. Totodată, turiștii italieni caută servicii de calitate la prețuri accesibile și apreciază în mod special gastronomia și vinurile românești. Mulți dintre cei care vizitează România pentru prima oară aleg să se întoarcă pentru a explora și alte atracții și obiective, din diferite zone ale țării.
Pentru a consolida prezența României pe piața italiană, a fost derulată și campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!”, între 26 martie și 24 aprilie a.c., la Roma și Milano. Prin intermediul acestei inițiative, MEAT a invitat trecătorii să descopere frumusețile țării noastre, surprinse în imagini spectaculoase, afișate pe două tramvaie și 100 de panouri publicitare în 67 de stații de metrou din Milano, precum și pe 90 de autobuze urbane din Roma. Totodată, țara noastră a fost promovată, în perioada 04-06 februarie a.c., și la târgul internațional de turism BIT Milano, unde vizitatorii au fost întâmpinați cu oferte atractive de vacanță, degustări de produse tradiționale, suveniruri și obiecte de artă realizate de meșteri populari specializați în țesături și pictură.
Dedicat exclusiv operatorilor profesioniști, TTG Travel Experience se distinge prin formatul său unic, oferind pe parcursul a trei zile un cadru ideal pentru crearea de relații valoroase cu decidenți și cumpărători atent selecționați din întreaga lume. Evenimentul oferă, astfel, participanților o ocazie unică de a-și promova brandurile, de a prezenta inovațiile din domeniul turismului și de a se conecta cu o comunitate informată și interesată de experiențe noi.