Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Salariul minim brut va creşte la 2.050 lei, începând cu 1 ianuarie 2019
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Economie

Salariul minim brut va creşte la 2.050 lei, începând cu 1 ianuarie 2019

Andreea Andrei
Autor
Andreea Andrei
Publicat 10 octombrie 2018
Distribuie
foto economica.net

Proiectul privind creşterea salariului de bază minim brut, supus dezbaterii publice la Ministerul Muncii;

Salariul minim brut urcă de anul viitor la 2.050 lei.

Proiectul privind creşterea salariului de bază minim brut va fi supus dezbaterii publice în cadrul şedinţei Comisiei de Dialog Social, în data de 17 octombrie, la sediul Ministerului Muncii. În prezent, salariul de bază minim brut pe țară garantat este stabilit la 1.900 lei lunar, pentru un program complet de lucru de 166,666 ore, în medie pe lună în anul 2018, reprezentând 11,40 lei/oră, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 846/2017.

Prin prezentul act normativ se propune ca salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată să fie majorat la 2.050 lei lunar începând cu data de 1 ianuarie 2019, pentru un program complet de lucru de 167,333 ore în medie pe lună, ceea ce reprezintă o creştere de 7,9% faţă de luna decembrie 2018.

Privitor la durata medie lunară a timpului de muncă, pentru anul viitor, aceasta, determinată în condițiile Legii nr. 53/200, este de 167,333 ore. Ca urmare, pentru un program complet de lucru de 167,333 ore în medie pe lună, valoarea medie orară a salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată reprezintă 12,251 lei/oră pentru cuantumul de 2.050 lei lunar.

În ceea ce priveşte impactul socio-economic al prezentului act normativ, se estimează că majorarea propusă va avea efecte pozitive asupra creşterii economice prin stimularea ocupării, creşterii puterii de cumpărare a salariaților și reducerii muncii la negru. Astfel, măsura ar conduce la un impact asupra PIB real de 0,6 puncte procentuale.

- Publicitate -
Urmăriți Curierul Național pe Google News G Adăugați Curierul Național ca sursă preferată în Google
Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Cine e vinovat pentru neaccesarea fondurilor UE de Guvernul Dăncilă
Articolul următor “România Reciclează” ajunge în Harghita pe 11 octombrie
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

- Publicitate -

Ultimele articole

Posibil atentat asupra premierului polonez Donald Tusk și a vicepremierului Władysław Kosiniak-Kamysz. Serviciile de securitate au luat măsuri
Extern
Kaja Kallas avertizează că suspendarea sancțiunilor asupra motorinei ruse aduce venituri suplimentare Kremlinului
Extern
Atac sângeros asupra aeroportului din Riad: cel puțin 12 morți și peste 300 de răniți. Arabia Saudită anunță represalii
Extern

Flux RSS: Știri Financiare Știri Financiare

  • Cum să faci economii toamna asta
  • Kulttur (Sibstil Doors SRL): profilul unui showroom de uși, ferestre și parchet premium din București
  • Site-urile de astăzi ar putea deveni primitive. Inteligența artificială pregătește o nouă revoluție a internetului
Construcții

Stocul modern de spații logistice și industriale a atins 3,4 milioane de metri pătrați, la jumătatea lui 2018

6 minute
Energie

A 100-a sesiune extraordinară a comisiei mixte româno-sârbe pentru Porțile de Fier

4 minute
Energie

Ce măsuri au luat deja sau ar putea lua guvernele Europei pentru a atenua povara scumpirii carburanților

7 minute
Turism

Vacanțe mai lungi pentru weekendul prelungit de Paște și un interes în creștere pentru destinațiile mai calde

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?