Gala Sărbătorii Primăverii 2025 a China Media Group (CMG) a fost difuzată în 82 de limbi, numărul acestora fiind în creștere cu 14 procente comparativ cu anul 2024. Gala difuzată pe canalele CGTN a ajuns la un public de peste 1,7 miliarde de oameni, iar emisiunea în direct a fost urmărită de un număr de 587 milioane de oameni. CMG a avut, în colaborare cu 3.100 de instituții media, emisiuni și relatări despre gală. Filmul de promovare al acesteia a fost difuzat pe 3.508 de ecrane din 136 de orașe din 87 de țări, numărul țărilor și cel al orașelor fiind mai mare cu 77,55% față de anul trecut, respectiv cu 51%.
Postul american CNN a început din 27 ianuarie să promoveze gala pe patru canale de televiziune, siteul oficial și aplicația oficială, acoperind un public global de peste 500 de milioane. Cel mai mare site japonez de videoclipuri, Niconico, a difuzat evenimentul în direct, cu interpretarea simultană în limba japoneză, pentru al 10-lea an consecutiv, numărul vizitatorilor online simultani fiind de peste 100.000. Cea mai mare platformă online din Rusia, VK, a difuzat pentru al doilea an, cu interpretarea în rusă, gala, având un public rus de aproape 200 de milioane.

Postul de televiziune din Italia, Alma TV, a difuzat pentru al patrulea an la rând emisiunile speciale dedicate galei, cu un public de 25 de milioane de familii italiene, în timp ce postul de radiodifuziune și televiziune RAI a difuzat un interviu în exclusivitate despre gală.

Peste 10 instituții mass-media principale din Peru, precum televiziunea națională, televiziunea Canal N și ATV au preluat emisiunea în direct sau au făcut relatări speciale. Canalul de știri din Paraguay și instituția de presă iDocumenta din Guatemala au difuzat gala în limba spaniolă a CGTN, amândouă fiind țări care au așa-numite relații diplomatice cu Taiwan.

CMG a reușit pentru prima oară să colaboreze cu Uniunea de Radiodifuziune din Asia-Pacific, Uniunea de Radiodifuziune din Țările Arabe, ENEX (European News Exchange Platform), Uniunea de Radiodifuziune din Africa și Uniunea de Presă din America Latină în promovarea galei, făcând relatări ce acoperă 300 de instituții mass-media din 169 de țări.
Până în 29 ianuarie, Gala Sărbătorii Primăverii a fost difuzată pe 344 de posturi de televiziune și platforme new media din 72 de țări și regiuni, 53% dintre posturile de televiziune provenind din G7 și 60% fiind posturi de televiziune din țările G20.

1.150 instituții mass-media principale din 94 de țări și regiuni precum SUA, Marea Britanie, Franța, Canada și Australia au transmis versiunile în limbi străine ale galei difuzate de CGTN, dintre care 98% sunt din țările G20.
Emisiunile în engleză, spaniolă, franceză, arabă și rusă ale galei difuzate de CGTN au fost lansate pentru al patrulea an, acestea fiind prezentate simultan de vorbitori de limbi străini. Emisiunile în direct în limbile engleză și franceză au fost pe primul loc în topul căutărilor Google. Versiunile galei subtitrate în 18 limbi au fost difuzate de miercuri în 156 de instituții mass-media din 65 de țări.

Filmul de promovare a Galei Sărbătorii Primăverii a fost difuzat pe 3.508 ecrane din 136 de orașe din 87 de țări, fiind difuzat în premieră în 28 de țări, între care Finlanda, Columbia, Chile, Iran, Irak și Republica Mongolia.
Un show de lumini a fost realizat de CMG pe clădiri emblematice din Emiratele Arabe Unite, Egipt, Etiopia, Costa Rica, Kazahstan etc.