O baza de date firme bine structurata iti permite segmentarea clientilor in functie de criteriile tale de interes: judet, regiune, industrie, institutie, cifra de afaceri si asa mai departe.
Prin centralizarea informatiilor intr-un singur excel, beneficiezi de imbunatatirea managementului, timp pentru consolidarea strategiei de vanzari si cresterea numarului de clienti.
Daca vrei sa incepi procesul de prospectare, este important sa stii pe cine suni si cu cine discuti. Datele neactualizate nu doar ca iti ingreuneaza prospectarea, ci te duc si catre clienti care nu sunt interesati de produsele si serviciile pe care le oferi.
Fie ca ai nevoie doar de o lista cu telefoane si email-uri, fie de un excel intreg cu institutii publice, fundatii sau asociatii, posibilitatea de filtrare iti creste sansele de a ajunge la clientii care au cu adevarat nevoie de produsele si serviciile tale.
Poti sa alegi din peste 4,5 mil de entitati juridice pe care le poti exporta ulterior dupa criteriile tale de interes: SRL, PFA, SA, fundatii si asociatii, executor si avocati.
Lucrand intr-o baza de date firme care cuprinde toate informatiile despre un client intr-un singur loc, vei putea urmari mai usor statusul acestuia: daca a fost inceputa discutia, care este preferinta acestuia raportata serviciilor pe care le oferi, cat de interesat este de produsul pe care il oferi, s-au stabilit intalniri pentru detalii, etc.
Mai mult decat atat, prin integrarea unei baze de date in sistemul tau intern de operare, poti automatiza follow-up-urile, notificarile si trimiterea de emailuri catre baza ta de clienti existenti si prospecti.
In acelasi timp, baza de date este mai mult decat un simplu excel, deoarece aceasta iti ofera suport pentru realizarea diverselor studii de caz sau analize in ceea ce priveste tendintele si comportamentul clientilor.
De asemenea, lucrand centralizat vei putea evalua la finalul unei campanii sau perioade, strategia in ceea ce priveste relatia cu clientii: ce poate fi imbunatatit si care sunt subiectele de interes.
Cum poti sa intri in posesia unei baze de date pentru a-ti creste performanta in vanzari si a ajunge mai aproape de clienti?
- Accesezi plaforma RisCo si creezi gratuit un cont de utilizator;
- Filtrezi informatiile sau incarci fisierul pentru export;
- Alegi datele relevante activitatii pe care o desfasori si alegi criteriile: stare firma, judet, regiune, domeniu de activitate, profit, cifra de afaceri, telefoane, mail-uri, etc;
- Soliciti si platesti exportul in excel.
Bazele de date filme iti ofera o imagine de ansamblu clara asupra ciclului de vanzare, ajutand echipa de vanzari sa inteleaga nevoile clientilor si sa prioritizeze lead-urile care sunt cu adevarat relevante.