- Lansarea discovery+ din SUA va acoperi cea mai mare colecție de conținut a unui serviciu nou de streaming: peste 55.000 de episoade ale emisiunilor emblematice Discovery, colecțiilor BBC Natural History, A&E Networks, Group Nine și altora.
- discovery+ va include și o serie de materiale originale din partea unor povestitori de renume precum Chip și Joanna Gaines, Sir David Attenborough, David Schwimmer, Will Packer și Kevin Hart, Bobby Flay și Giada De Laurentiis, precum și alții.
- Universul „90 de zile până la nuntă” ajunge pe discovery+ cu o nouă franciză exclusivă.
- discovery+ va fi noua Gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa și a ofertei sportive premium a Eurosport.
- Lansarea globală în peste 25 de țări începe cu India, Marea Britanie și Irlanda; printre partenerii de distribuție se află Sky în Regatul Unit și Irlanda, Telecom Italia și Megogo în Europa de Est.
– Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) a anunțat lansarea globală a discovery+ (www.discoveryplus.com), serviciul de streaming cu abonament al emisiunilor inspirate din realitate care va debuta în SUA pe 4 ianuarie 2021. discovery+ se va lansa global în mai multe etape, cu faza inițială acoperind 25 de teritorii și fiind deja începută cu India, Marea Britanie și Irlanda, potrivit unui comunicat de presă.
La lansare, discovery+ va avea cea mai cuprinzătoare ofertă de conținut a oricărui serviciu de streaming, inclusiv o varietate de serii exclusive și originale bazate pe pilonii populari în care brandurile Discovery au o poziționare puternică – lifestyle și relații, casă și mâncare, crime adevărate, paranormal, aventură și istoria naturii, precum și știință, tehnologie și mediu, dar și documentare exclusive.
În SUA, discovery+ va oferi peste 55.000 de episoade într-un singur loc, cu peste 2.500 emisiuni clasice și actuale care fac parte din portofoliul emblematic de canale al Discovery, ce include HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel și Animal Planet. Privitorii din SUA vor avea acces și la o serie de francize și personalități emblematice precum Chip și Joana Gaines, Will Packer și Kevin Hart, 90 de zile până la nuntă, Bobby Flay și Giada De Laurentiis, Duff Goldman, Amy Schumer, Carla Hall, David Schwimmer, Sir David Attenborough, Ben Napier, Sebastian Maniscalco, Joe Kenda, Mike Rowe și multe altele.
discovery+ va oferi și o colecție definitorie de emisiuni despre natură și mediu, având în prim-plan accesul exclusiv prin streaming la oferta vastă a emisiunilor de istorie naturală a BBC, inclusiv seriile Planet Earth și Blue Planet, alături de conținutul digital al The Dodo.
Pe lângă acestea, discovery+ va fi locul în care conținutul brandurilor partenere, A&E, History și Lifetime, se va contopi cu brandurile Discovery pentru prima dată. Cele peste 1.500 de episoade din francizele de top ale A&E vor include The First 48, Dance Moms, Ice Road Truckers, Pawn Stars, Duck Dynasty, Ancient Aliens, Married at First Sight, Storage Wars și 60 Days In. Aceste achiziții întăresc poziția discovery+ drept cel mai important serviciu de streaming de divertisment inspirat din realitate.
Lansarea globală discovery+
La nivel internațional, Discovery va utiliza librăria uriașă de conținut în limbi locale, precum și portofoliul vast de sport în direct, pentru a duce oferta către consumatori în mai mult de 25 de teritorii cheie, inclusiv în zona țărilor nordice, Italia, Olanda și Spania, având planuri de lansare în America Latină, inclusiv Brazilia, în 2021.
Discovery a dezvoltat relații puternice cu parteneri de distribuție precum Sky odată cu lansarea discovery+ în Marea Britanie și Irlanda luna trecută. Sky oferă discovery+ milioanelor de abonați Sky Q timp de 12 luni fără un cost suplimentar. discovery+ va fi mai departe distribuit de Telecom Italia în Italia și Megogo în Europa de Est.
În Europa, discovery+ va cuprinde și oferta premium de sport relevant la nivel local, a Eurosport, care include transmisiuni multi-sport precum turneele de Grand Slam de tenis, Marile Tururi de ciclism, motorsport, fotbal și sporturi de iarnă. Începând cu Jocurile Olimpice din Tokyo de anul viitor, discovery+ va deveni Gazda Jocurilor Olimpice* în materie de streaming și singurul serviciu unde utilizatorii pot urmări fiecare minut, fiecare medalie decernată și fiecare erou atât în direct, cât și la cerere.
JB Perrette, Președinte și CEO Discovery International, a spus:
„Cu decenii de experiență conectând publicul din toate colțurile lumii cu vocile și poveștile pe care le iubește, Discovery emană inspirație, aspirații și loialitate precum puține alte branduri media. discovery+ va pune în aplicare modelul și strategia noastră unice pentru a deservi fanii în peste 25 de teritorii în următorul an, ajutându-ne să aducem lumea divertismentului inspirat din realitate utilizatorilor într-un mod complet nou.”
David Zaslav, Președinte și CEO of Discovery, Inc., a declarat:
„Am lucrat metodic în ultimii doi ani pentru a duce toate avantajele noastre strategice înspre lansarea discovery+, inclusiv parteneriate de distribuție și publicitate în toată lumea, o ofertă de talie mondială a unor branduri de calitate, personalități autentice și cea mai mare plajă de conținut la lansare, precum și o vastă gamă de emisiuni exclusive. Prin discovery+ avem oportunitatea de a livra produsul definitoriu al lumii în ce privește poveștile inspirate din realitate, aducând în orice casă și utilizatorilor de pe dispozitivele mobile o ofertă clară și vastă care acoperă o varietate de stiluri de viață și situații reale. Credem că discovery+ este completarea perfectă a oricărui portofoliu de streaming și suntem extrem de încântați de parteneriatul cu Verizon care le va aduce acest conținut incredibil utilizatorilor ei.”
Parteneriat cu Verizon în SUA
Discovery și Verizon au semnat un parteneriat exclusiv de distribuție care va permite utilizatorilor să urmărească divertisment de calitate de acasă sau de pe mobil odată cu lansarea discovery+. Prin acest parteneriat, abonații Verizon se vor bucura de până la 12 luni de discovery+ la viteze ultra-rapide.
„Conectarea oamenilor cu pasiunile lor este o parte esențială a ceea ce facem, iar adăugarea discovery+ în portofoliul nostru este o modalitate fenomenală de a deservi utilizatorii care iubesc poveștile despre lifestyle, acasă, mâncare, crime adevărate și istorie naturală, venit de la unul dintre cele mai populare branduri care produce conținut video”, a spus Ronan Dunne, CEO Verizon Customer Group.
„Planurile noastre Mix & Match oferă deja o valoare fără egal în divertisment, așa că suntem încântați să le oferim abonaților noștri până la 12 luni de discovery+, crescând și mai mult valoarea și alegerile utilizatorilor în timp ce noi continuăm să ne creștem ecosistemul cu parteneri și servicii incredibile.”
*Drepturile Jocurilor Olimpice exclud Rusia. Eurosport va fi un Difuzor Oficial pentru Tokyo 2020 în Franța și Marea Britanie.