Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Sphera Franchise Group înregistrează vânzări de peste 200 de milioane euro și o marjă EBITDA normalizată de peste 10%, în 2019
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Sphera Franchise Group înregistrează vânzări de peste 200 de milioane euro și o marjă EBITDA normalizată de peste 10%, în 2019

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 24 februarie 2020
Distribuie

Sphera Franchise Group raportează vânzări consolidate de 954,7 milioane lei (circa 201 milioane euro) pentru întregul an 2019, reprezentând o creștere de 23,8% față de anul precedent, după un avans de 19% al vânzărilor în trimestrul patru, până la 260 de milioane lei.

Principalii factori ai acestei performanțe au fost creșterea cu 15,9% a vânzărilor USFN România (restaurantele KFC), comparativ cu anul 2018, și creșterea cu 155% a vânzărilor USFN Italia (restaurantele KFC din Italia). Vânzările CFF (restaurantele Taco Bell) au crescut cu 171%, în timp ce vânzările ARS (restaurante Pizza Hut) au avansat cu 7,3% comparativ cu anul precedent.

„Suntem foarte mulțumiți de rezultatele noastre pentru anul 2019. Vânzările au rămas puternice iar marjele noastre s-au îmbunătățit, în ciuda provocărilor prezente. Am deschis 16 restaurante anul trecut și rămânem ferm angajați să continuăm extinderea brandurilor noastre pe toate piețele pe care operăm”, a declarat Georgios Argentopoulos, CEO al Sphera.

Pentru întregul an 2019, vânzările comparabile la nivel de restaurante (“like-for-like”) ale brandurilor Sphera au crescut cu 7,8%, fiind susținute în principal de un avans de 9,2% pentru KFC România, o creștere de 16,2% pentru KFC Moldova și o creștere de 5,6% pentru KFC Italia. În ultimul trimestru al anului, vânzările comparabile au crescut cu 6,2% față de aceeași perioadă a anului 2018.

„Am obținut rezultate solide în trimestrul patru, ceea ce a contribuit la profitabilitatea foarte bună a grupului nostru pentru întregul an, depășindu-ne astfel obiectivele bugetate. Marjele noastre de exploatare a restaurantelor în trimestrul patru s-au îmbunătățit comparativ cu perioada similară din 2018, în principal ca urmare a costurilor mai mici ale vânzărilor”, a declarat Valentin Budeș, CFO al Sphera.

Excluzând impactul IFRS16 și ajustările unice, EBITDA normalizat a crescut cu 32,7%, la 96 milioane RON în 2019, pe fondul avansului de 51% înregistrat în ultimul trimestru al anului 2019.

Pentru întregul an 2019, excluzând impactul IFRS 16, Sphera a înregistrat un profit de exploatare în restaurante de 124,3 milioane lei, în creștere cu 20,5% față de 2018, și un profit net de 64,2 milioane lei, în creștere cu 165%. În trimestrul patru, profitul de exploatarea în restaurante a avut un avans de 26% față de perioada similară din 2018, până la 36,1 milioane lei, în timp ce profitul net a ajuns la 26 milioane lei, comparativ cu o pierdere de 8,1 milioane lei în T4 2018.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Colliers: Birourile vor fi vedeta pieţei de investiţii imobiliare în 2020, cu tranzacţii de peste 600 de milioane de euro
Articolul următor Fețele nevăzute ale Declarației Unice
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Frumusețe dincolo de cuvinte: Un spectacol uimitor de dans clasic chinezesc sosește la Timișoara
Cultură și Educație
Festivalul Internațional George Enescu: peste exact două luni România se va transforma în cea mai mare scenă a muzicii universale
Cultură și Educație
FPTR nu poate înțelege de ce se dorește eliminarea de pe piața concurențială a întreprinderilor mici și mijlocii, cu capital autohton
Economie

RSS Știri Fotbal

  • Vis frânt în Giulești. „Tricolorii” mici se opresc în fața unei Olande impecabile!
  • La ce echipe de club evoluează tinerii de la Naționala U19? Patru au trecut pe la Steaua
  • Scoruri fluviu în manșa tur a barajului de promovare în Liga 3. Surpriză la Beiuș!
  • Remiză spectaculoasă pentru Rapid în primul amical din Slovenia
  • Victorie la limită pentru Dinamo în amicalul cu CS Afumați. Gol Caragea

Citește și

Actualitate

ANCOM actualizează decizia privind cerințele minime de calitate pentru trimiterile de corespondență internă prioritară

3 minute
Companii

Campionii încrederii în România. Rezultate și provocări pentru branduri în era post-adevărului

10 minute
Companii

Consiliul Concurenței a autorizat preluarea Presidio de către Clayton, Dubilier & Rice

1 minute
Companii

O companie românească digitalizează administrația publică din state din Africa de Est și America Latină

5 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?