Astfel, Humans.ai va sprijini companiile de tehnologie din Benelux, care doresc să implementeze capabilități de inteligență artificială și tehnologii inovatoare în domeniul Synthetic media
Start-up-ul românesc Humans.ai anunță deschiderea unui nou birou la Amsterdam, cu scopul de a extinde prezența Humans.ai pe continentul european și pentru a avansa misiunea companiei de a susține adopția soluțiilor sale de inteligență artificială și synthetic media în regiune.
Humans.ai este acum operațional în Ţările de Jos, de unde va fi coordonată activitatea pentru toată regiunea Benelux, biroul fiind condus de Bart Veenman, care este, de asemenea, CEO-ul Tovid.ai, una dintre soluțiile lansate de Humans.ai, o platformă de tip SaaS care produce conținut video de înaltă calitate la scară largă folosind AI & Synthetic Media, pentru industria de e-commerce și marketing.
Bart Veenman are peste 12 ani de experiență în management și administrarea afacerilor, după ce și-a construit o carieră ca marketing strategist în Amsterdam și la nivel internațional, specializându-se în comerț digital și marketing. În ultimii ani, Bart a oferit consultanță pentru diferite scale-up-uri și startup-uri în business development, marketing, go-to-market și dezvoltarea de proiecte.
Prin intermediul biroului din Amsterdam, Humans.ai va sprijini implementarea și dezvoltarea start-up-urilor și a companiilor de tehnologie care doresc să adopte capabilități de inteligență artificială și tehnologii inovatoare în domeniul Synthetic media, sau media generată de inteligența artificială – în special programe care se bazează pe inteligența artificială și învățarea automată, oferite de Humans.ai.
„Suntem foarte încântați de deschiderea biroului din Amsterdam, deoarece regiunea reprezintă o piață excelentă pentru noi și deja am început să facilităm accesul la tehnologia noastră pentru companii din Olanda și nu numai”, a explicat Bart Veenman.
„Oportunitățile de utilizare a tehnologiei Humans.ai în regiune sunt numeroase. De exemplu, agenții de vânzări pot folosi instrumentele de inteligență artificială pentru a analiza și modifica vocea atunci când interacționează cu clienții, pentru a evalua comportamentul și sentimentul utilizatorilor, cu scopul de a genera oferte mai relevante sau pentru a personaliza experiența de utilizare a unui produs sau serviciu. Comercianții online pot beneficia de algoritmi de inteligență artificială pentru a analiza comentariile și recenziile utilizatorilor și pentru a personaliza experiența online a cumpărătorilor, făcând-o și mai atractivă prin transformarea paginii de text simplu în filme scurte care prezintă produsele”, a adăugat Veenman.
Echipa Humans.ai creează și gestionează genomuri digitale, care încorporează elemente precum vocea, imaginea și gesturile umane, pentru a dezvolta apoi actori sintetici, digitali. Compania continuă să investească în dezvoltarea inovațiilor din spatele ecosistemului Humans.ai și să le permită inovatorilor să își publice și să monetizeze tehnologiile de inteligență artificială pentru adopție în viața reală.